full screen background image

Nytt iPhoneskal!

/ posted in Produktfoto


I helgen när jag var i stugan så fick jag en försenad födelsedagspresent av min "halvsyrra", TACK! Nämligen ett kassettband som iPhoneskal. Tycker de är väldigt snygga och innan jag fick det här skalet så har jag redan beställt ett likdanat fast svart-rött. Har även beställt lite fler skal men det får ni se när dem kommer, tjing tjong!

Jag lever!

/ posted in Nature


Hallå i stugan!
Som ni märkt så har jag inte uppdaterat bloggen på nästan en vecka. Det är så att min dator har gått i ide IGEN! Så nu framöver så lånar jag mammas dator med jämna mellanrum och uppdaterar härifrån med nya bilder eftersom alla andra bilder är på min dator, ber till gud att alla bilder sparas som jag inte fört över till externa hårddisken!

Skolan är igång!
Nu har även skolan börjat igen och allt rullar på som det ska. Imorgon så börjar den första "riktiga" skoldagen efter schema så hoppas det kommer gå fint. Med detta inlägget vill jag mest berätta att jag lever och att jag kommer uppdatera lite då och då, få se hur det blir! :)

Skola och Instagram

/ posted in Life

iPhone4 + PictureShow

Herregud, kan inte riktigt förstå att skolan börjar imorgon, jag som ska börja gymnasiet med ny skola där man inte känner någon heller. Är ganska nervös om man säger så och hoppas att klassen kommer bli bra osv. Har ni börjat än? :)

För er som inte vet vad jag heter på Instagram så heter jag antonsfoto där med!

Rösta gärna på mig! :)

/ posted in Tävlingar



Jag har kommit med i tvspelswebs tävling på facebook där jag kan vinna en reflexskärm 80cm silver/vit. Denna gång vill jag så himla gärna vinna så skulle vara väldigt tacksam om ni röstade på mig! För att kunna rösta måste du även gilla deras facebooksida, tack på förhand! :D

Rösta gärna på mig HÄR!

Coronet Box Camera

/ posted in Produktfoto


Här om dagen så blev det ett spontanåk till ett typ antikhus efter att jag pratat med Maggy om gamla kameror. Hittade bara massa skrot först så frågade sen om dem hade några gamla kameror och tadaaaaa, en gammal antik och snygg kamera för 60:- fyndat. Vill defintitift ha fler!

Rix Fm Festival - Tove Styrke

/ posted in Kändisar


Tove Styrke - High And Low


Detta blir nog de sista bilderna från Rix Fm Festival. Är verkligen supernöjd med bilderna jag tog där. Bilden längst ner är dessutom en klar favorit, väldigt nöjd med den, hoho. Har ni varit och kollat på Rix Fm Festival iår?

Skulle gärna vela fota där nästa år igen vilket kanske blir av, vem vet!? :)

Leenden och bokeh

/ posted in Photoshoots


Lite fler bilder från Stockholmsresan när jag träffade Elsa, Towe och Peter igen. Det här var när vi gick ner till vattnet när Elsa och peter hade lånat optik av Scandinavian Photo. Vädret var kanon och det blev fäntästic bokeh!

Saknar er allt patrullen! ♥

Johanna Andersson

/ posted in Photoshoots

Nikon D300s + Nikkor 50mm F/1.4

Berättade att jag skulle ha en fotogarfering med en gammal klasskompis och det var Johanna som ni ser här. Vi hade inte bestämt någon plats exakt så det slutade med att vi gick huuuuur lååångt som helst över en åker med massa stiksiga grejjer för att komma till de gula blommorna vi såg. Det ångrar jag dock inte nu i efterhand!

Vad tycker ni? :)

Gårdagens solnedgång

/ posted in Nature


Igår så gick vi ut på kvällen och satte oss på bryggan och kollade på solnedgången. Den är verkligen alltid lika vacker här ute. Tog även lite kort på näckrosor som blev lite häftigt och kommer visa dem bilderna också. Senare idag så blir det även hemfärd härifrån och så blir det kalas 2 på pappas sida imorn. Tjing!

Ni får jättegärna slänga en röst på mig HÄR! :D

Universeum

/ posted in Djur


Som jag berättade så var jag på Universeum på min födelsedag. Egentligen är det inte så jättemycket att ha men fick några fina bilder iaf. Det var även tjockt med folk och alla barn ska vi inte prata om, dem var gaaanska jobbiga måste jag säga!

Igår så åkte jag och min syrra ut till våran kompis Emelie:s stuga. Här ute är det nästan alltid fint väder så nu strålar solen och i eftermiddag så blir det ut på sjön, härligt härligt!

Ny design!

/ posted in Design


Så nu har jag äntligen gjort en ny design efter att ha tröttnat väldigt mycket på förra! Vill tacka Maggy som hjälpt mig med ett par problem som jag stött på under designandet! Har även lånat bilderna på mig av Peter och Towe!


create free polls | comment on this

Hurra för mig!

/ posted in Självporträtt


Idag fyller jag 16 år!
Wohooo, idag den 10:e Augusti är det min dag, eller ja min och min tvillingsyrras dag! Har varit en underbar dag som spenderats med mammas sida av familjen och släkt, vi har även hunnit vara på Universeum och ätit i Göteborg. Har varit en jättemysig dag även om vädret inte varit det bästa. Tack för alla gratulationer, ni äger!

Imorn kommer en liten överraskning in på bloggen som jag redan avslöjat, jaja hoppas ni kommer gilla det!

Louise #2

/ posted in Photoshoots


Nikon D300s + Nikkor 50mm f/1.4

God morgon på er!
Lite fler bilder på Louise har ni här. Idag ska jag ha en till porträttfotografering med en gammal klasskompis, ska bli väldigt roligt och ni har inte sett henne här i bloggen förut heller. Ska även berätta att jag fyller år imorgon, tjohooo, tiden går verkligen för fort!

En ny design är också påväg till bloggen och kommer upp framöver!

Torkel & Virus

/ posted in Djur



Igår kom jag hem till Trollhättan igen från att ha varit i Stockholm - Örebro - Stugan och nu hemma då. Var och hälsade på Torkel och mamman Virus ute i stugan också och tog lite foton som vanligt. Han har blivit så himla stor nu, tiden går verkligen för fort!

Kvällsdopp

/ posted in Life

iPhone4 + PictureShow

Idag så bestämde vi oss för att gå ner till vattnet och ta ett kvällsdopp. Tro det eller ej så var det första gången jag badade för iår(och jag är INTE badkruka), har bara inte blivit av. Vädret blev jättefint på kvällen så det kunde inte bli bättre, här är lite bilder tagna med fånen från ikväll!

Hunden på sista bilden är inte vår, var några fler där nere som hade en jättesöt hund!










© 2015 ANTON STENANDER
CONTACT ME HERE