full screen background image

Gott nytt år!

/ posted in Allmänt

Nikon D300s + Tamron 90mm f/2.8

Vill mest slänga in en gott-nytt-år-hälsning. Själv sitter jag här och taggar inför alla raketer och för att fota dem. Har redan sett några börja skjuta utanför fönstrena och nu är det bara 3 timma rvar till 2012, känns helt sjukt. Förra året var jag i USA vid denna tiden och saknar resan grymt mycket, men snart bär det ju av till Egypten! Ha en jättebra nyårsafton allihopa!

Idol-Molly

/ posted in Kändisar

Nikon D300s + Nikkor 50mm f/1.4

Videoblogg

/ posted in

Ursäkta för dåligt ljud, dålig kvalité osv...

Sommarporträtt

/ posted in Photoshoots


Har glömt att visa dessa porträttbilderna på Johanna som jag tog i somras. Herregud vad man saknar och längtar till sommaren när man ser sånna här färgglada bilder. Har även kommit på att det var längesen jag hade en photoshoot, ska försöka ordna någon efter Egypten! Saknar ni sommaren? :)

Dagen före nyår

/ posted in Djur

Har visat den övre bilden tidigare men visst är dem söta!?

Imorgon är det redan nyår och på tisdag så åker jag ill Egypten, gaaah kan inteee fatta! Ska bli vidrigt gött att åka utomlands och få lite värme istället för det trista vädret vi har här. Ska trax gå upp ur sängen och sen blir det iväg till stan en snabbis. Ikväll är stunden vi alla väntat på, då ska jag försöka göra en ny videoblogg...

Lite idoler och sånt

/ posted in Kändisar


Nu ikväll så har jag varit på pappas jobb där dem har haft lite uppträden och sånt. Idag så kom några idoler dit, Molly, André och Robin. Kameran var med i högsta hugg och jag stog längst fram bland alla tjejer haha. Det var ju typ pinsamt när fjortisarna började springa efter André och bad honom pussa på ett papper??? Kul att ha fått höra dem nu iallafall! :)

Det här med videobloggar...

/ posted in Life


Foto: Towe Nordqvist

Har suttit nu på morgonen och även igår kväll och försökt redigera ihop en vieoblogg. Men alltså kan inte lägga ut dem haha, ljudet var kasst, jag är töntig och allt är bara feeel. Ska försöka spela in en ny ikväll så får vi se om det blir något av det. Nu ska jag snart ut på stan, ha det gött!

The blue ocean

/ posted in Life



Kollade runt lite i arkivet och hittade dessa bilder från min födelsedag i Augusti då vi var på Universeum. Älskar hur skärpan ligger på båda bilderna och även de olika känslorna. Den första bilden känns ganska dyster och den andra ser så nyfiken ut. Kom ihåg att jag störde mig väldigt mycket på alla barn som var ivägen hela tiden men den första bilden blev verkligen fräck! Vad tycker ni? :)

Onsdagsmorgon

/ posted in Djur


Nu sitter jag troligen och äter frukost eller letar efter julklappar. Haha klart att man får gåtor och så här hos pappa också, så lite julklappar finns det kvar! Jag, syrran och pappa ska snart dra iväg till Gustavsvik och badaaa, någon som varit där? Det är iallafall grymt kul, efter det så drar vi iväg snabbt till IKEA och sen får vi se vad som händer!

Vattendroppar

/ posted in Nature


Nikon D300s + Tamron 90mm f/2.8

Mellandagsrean

/ posted in Life


Idag har jag varit ute på mellandagsrean med två goooa personer, syrran och Arlind. Har typ köpt myyycket, liksom vem gillar inte rea? Har iallafall bara hittat kläder eller har inte letat efter något annat men ändå, är ca 1500:- fattigare nu... Kanske även går till stan och kollar någon mer dag men jag får se, känns asgött att kunna köpa vad man vill eftersom jag inte har något bestämt att spara till. Ha en braaa kväll så hörs vi senare, baj baj!

Julklappar

/ posted in Life

Idag så har vi firat jul här i Örebro och jag är supernöjd med alla julklappar jag har fått! Längtar till mellandagsrean som jag ska ut på imorn och jag får hoppas jag hittar något. Har ju även presentkort nu vilket är jättegött. Här är alla presenter jag har fått denna julen!



Julklappar på bild:                                                                   Julklappar som inte är med på bild:
- Cyklop                                                                                     - Mustaschtröja
- Miniplattång                                                                              - Emelie Ohlssons julpaket 7 st kurser
- iPhonevantar                                                                            - Trisslotter
- Strumpor                                                                                  - Massa godis
- Kalsonger                                                                                 - Prydnadstomte
- Parfym                                                                                     - Resan till Egypten
- Ansiktskräm
- Bruno Mars skiva
- Presenkort H&M 450:-
- Pengar 2500:-
- Presentkort biograf forum 200:-
- Högtalare för iPhone/dator som ser ut som en kamera

Lite julfirande och sånt

/ posted in Ljus


Sitter här och har firat lite jul hos farmor och farfar. Har dock suttit och spelat tvspel typ hela kvällen, haha social som jag är! Nu ska jag dock sova och imorn ska vi åka till Örebro och fira jul där också, vill öppna julklappar nuuu. Aja god natt!

God jul ♡

/ posted in Självporträtt

GOD JUL på er allihopa! Hoppas ni haft en jättebra julafton för det har jag haft trotts att vi inte har någon snö iår. Har firat här hemma hos mamma idag och jag har fått pengar, presentkort, skiva, trisslotter, godis och cyklop(Egypten snart!). På måndag blir det även julafton nummer 2 hos pappa! Vad har ni fått för julklappar? :D

Oj vilka fina bilder på mig också, jag är sååå schnygg, eller inte!


GOD JUL ♡

Julaftons morgon

/ posted in Life


Vaknade vid 9 imorse och fick pirr i magen som man alltid får, hoho. Har som tradition att vi får presenter i på morgonen genom att få små gåtor. Alltså att vi får lappar som leder till ett litet paket och en till lapp och så fortsätter det så. kanske låter töntigt haha, men detta var vad jag fick imorse, wohoo. Får äntligen äta godis igen efter lite godisstrejk, gött gött. Ha en jättebra julafton allihopa! ♥

Spelade in en liten videoblogg igår som jag ska försöka knåpa ihop något av, så den kommer troligen någon dag! :)










© 2015 ANTON STENANDER
CONTACT ME HERE