full screen background image

Mot Stockholm!

/ posted in Nature


Nu drar jag mig mot Stockholm!
Tjohoooo, idag åker jag till Stockholm med familjen på mammas sida. Ska bli grymt kul att äntligen få åka tillbaka till huvudstaden för andra gången i mitt liv. Blir nog även att gå på Gröna Lund och Skansen, lääängtar! kameran följer självklart med och jag ska försöka ta en del kort!

Ha det så bra så hörs vi när jag är i Stockholm nästa gång!

Rix Fm Festival - Erik Amarillo

/ posted in Kändisar

Erik Amarillo - Om Sanningen Ska Fram


Fler bilder från Rix Fm Festival!
Av alla artister som var där så tycker jag helt klart att Erik Amarillo var sämst. Man hörde han knappt och han var bara sämst helt enkelt. Fler artsiter som var där var Viktorious, Tove Styrke och Christian Walz, tror dock bara et kommer komma bilder på Tove Styrke för fick inte så bra bilder på dem andra!

Ha en fortsatt bra kväll allesammans!


Vill även slänga in ett grattis i efterskott till Peter här på bloggen också som fyller 17!!

Neo

/ posted in Djur


Här har vi goingen Neo!
Idag så kom denna filuren hit för att vi ska passa den tills på fredag, riktigt roligt. Hann få lite snabba bilder på honom förut och kommer fota han mer imorn också. Han är världens lydigaste och goaste hund! God natt på er, från mig och Neo!

Ledsna miner :(

/ posted in Nature


Oj oj oj, här har det stått tomt..
Är väldigt ledsen för den dåliga uppdateringen men har helt enkelt inte haft så mycket tid, och när jag haft tid så har jag inte haft lust. Men är det lov så är det! Är dock väldigt synd att vädret är som det är, bara regn hela tiden.

Min dator har börjat bli lite sjuk.
Min dator är också en till orsak till uppdateringen. Tror fläkten i datorn har gått sönder och den överhettas därför väldigt ofta så den stängs av. Ska se vad det är för fel till helgen och eventuellt skicka in den på lagning. Sååå, nu vet ni det också! :)

En minigolfskväll

/ posted in Life


Här om dagen så var vi och spelade minigolf, väldigt trevligt och roligt. Så klart så skulle ju mamma vinna med 1 ynka poäng, så typiskt! Men men, det var iaf KUUUUUL! Hoppas ni har ett jättebra sommarlov!

Rix Fm Festival - Broken Door

/ posted in Kändisar


Broken Door - Angel





Nikon D300s + Tamron 28-75mm f/2.8


Här är fler bilder från Rix Fm Festival som jag var på i helgen. Det var någon som frågade om jag stod i pressen och fotade då, och svaret är nej, jag kom bara dit tidigt och fick bra plats och har fotat alla bilder från publiken om man säger så. Fler bilder kommer at komma på bla a Erik Amarillo!

Rix Fm Festival - Vincent

/ posted in Kändisar

Vincent - The Moment I Met You

Nikon D300s + Tamron 28-75mm f/2.8

Des senaste dagarna har det varit Fallens Dagar här i Trollhättan. Har bl a varit en massa uppträdanden och jag var och fotade på Rix Fm Festival också, som tur var fick vi bra platser också! Kommer komma fler bilder på fler artister därifrån och gjorde upplägget här lite som Lina med en bra låt också!

Fotopatrullen i Göteborg - del 2

/ posted in Travels

Peter in action

Mötte upp Isabella

Fota...

...fota...

...och ännu mera fota!

Sen begav vi oss till Slotsskogen

Gick sen till ett utsikttorn vilket låg några mil bort, typ

En vilsen Isabella, haha närå!

Efter den lilla turen var vi heeelt schluuut och satte oss därför på en jättefin gräsplätt!

Towe visar fina bilder på Peter

Satt vid ett mysigt litet ställe vid vattnet för att äta

Roliga bilder!

Maten kom och vi fick våra sallader, nyttiga hela bunten!

Nikon D300s + Nikkor 50mm f/1.4

Här är bilder från hela den andra dagen i Göteborg. Vi träffade som ni ser Isabella och vi fotade, gick runt, hoppade studsmatta, åt och hade det trevligt. Är ledsen för den dåliga uppdateringen men kul att det ändå hittat hit nya premisar, hoppas ni stannar! :)

Fotopatrullen i Göteborg - del 1

/ posted in Travels

I full rulle med kamerorna i väntan på bussen

Foto foto på bussen

Även lite vackra miner på bussen

Lite skratt innan regnet föll

Humöret var ändå på topp trots regnet!

Lite knäppa miner gör även allting ännu liiiite roligare

Sen blev det lite myspys

Towes vanliga lilla pose!

Lite bokeh-filmning i regnet

Regnet fortsatte ösa och tog aldrig slut... typ

En fin ank-pose från Elsa

Hela första dagen med fotopatrullen!
Första dagen började med att vi träffades på centralen, sen velade det massa med hotell och slutade sedan på samma hotell allihopa. Åkte sedan in till stan och åt och sen började gud kissa som aldrig förr! Tack liksom!? Men kul hade vi även för det, kolla på bara på bilderna!

Kamerorna i högsta hugg

/ posted in Photoshoots

Fota, fota, fota... typ!

Elsa med kameran i högsta hugg

Peters finurliga foto-pose

Det är en iPhone för er som är lika tröga som pappa typ, tro det eller ej!

Oj så vackert!

Bilder från första dagen!
Här har vi lite bilder från första dagen vi träffades. Med lite vel med hotell så kom vi tillslut ut till stan och käkade mm. Sen när vi går ut så börjar det självklart spöregna, då menar jag verkligen spööööregna! Men det ska ju inte stoppa en från att fota och göra snygga danser, så det gjorde vi allt!

Hemkommen från Göteborg

/ posted in Travels


Väldigt fint med papperskorgen, hehe!

Nu har jag kommit hem från Göteborg där jag var med Towe, Elsa och Peter som jag berättat. Det har varit väldigt roligt att få träffa dem och även om vi haft en aning otur har resan ändå varit kanon! Nu har jag massor av bilder att visa er, de första kommer upp ikväll!

Under resan har vi även träffat Isabella och Michaela, bilder kommer även från det!

Nu drar jag till Göteborg!

/ posted in Travels


Fotade med iPhone4 och redigerade i appen PictureShow


Imorn åker jag till Göteborg!
Vet inte om man ska säga idag eller imorn men jag drar iallafall iväg till Göteborg nu i 3 dagar! Åker dit med Towe, Elsa och Peter, kommer bli fett najs! Jag tar med mig datorn så ska försöka uppdatera er med bilder men kan inte lova något.

Ni får ha det så gött så hörs vi, tjing tjong luftballong!


Tjorven 14 veckor

/ posted in Djur



Tjorven har blivit stor!
Som jag nämnde så var vi på kalas i veckan och då träffade vi även lille Tjorven som har blivit 14 veckor nu, en stor flicka. Hon är typ världens lugnaste och goaste katt och önskade att jag hade henne själv! Så go, haha!

Elin L Stenander #3

/ posted in Photoshoots

Nikon D300s + Nikkor 50mm f/1.4

Testade en blå ton i de undre bilderna och tyckte det blev snyggt!
Vilken verision gillar ni bäst? :)

En solig och somrig dag

/ posted in Life

Denna härliga dag!
Idag har det varit en riktigt härlig dag! Började dagen med att gå ut och springa(ja jag är jätteduktig!). Under dagen var vi ute på sjön och nere vid båten, åkte en massa ring vilket var superkul eftersom det var väldigt länge sen sist! Hoppas ni också har haft en jättebra dag med fint väder!










© 2015 ANTON STENANDER
CONTACT ME HERE