full screen background image

Elin L Stenander #3

/ posted in Photoshoots

Idag strålar solen och himlen är klarblå precis som igår. Jag har inte mycket att säga mer än att ni får ha en bra dag!

Värmebölja

/ posted in Nature

Herrrrejesuus vad varmt det är ute idag! Man dör typ så fort man går utanför dörren haha! Jag är så himla sugen på att åka utomlands nu också så det är inte klokt, åka och fota en massa ch bara leva livet! Något mer jag vill göra just nu är att badaaaa för jag kokar!

Glömde att berätta... #2

/ posted in Travels

Har du missat, del 1? Kolla in den HÄR!
Även alla dessa bilder har Towe tagit, besök hennes blogg HÄR!

Som ni ser på bilden så gör Michaela en grimas, så varför inte göra en jag också tänkte jag!? Sååå snyggt!

Eftersom ingen ville se in i Towes kamera på bilden så hoppade jag fram framför ett träd för att göra det hela lite roligare, Towe tyckte det var en brilliant idé och skrattade som en tok!

Dessa bloggerskor blev filmade och jag blev fett avundsjuk, vem vill inte bli filmad liksom? Var helt enkelt tvungen att ställa mig framför kameran och köra en så kallad "pekdans" för att få den uppmärksamhet jag ville få. Tillslut så lyckades jag!

Liseberg imorn!

/ posted in Nature

Jag älskar verkligen solnegångar, underbara!

Liseberg imorn igen!
Jajamensan, imorgon då blir det Liseberg igen, längtar grymt mycket. Karuseller och nöjesfält är något av det bästa verkligen, kan sitta inne på youtube ibland och åka med i karuseller(!?), haha faktiskt sant. Förra gången så var det någon läsare som hade sett mig på Liseberg, är det någon mer som ska dit imorn?

Så imorn (26/6) så blir det tyvärr ingen uppdatering! Kommer twittra under dagen, följ mig HÄR!

Elin L Stenander #2

/ posted in Photoshoots



Nikon D300s + Nikkor 50mm f/1.4
@ 1/500s - f/1.4 - ISO 200


Färg eller svartvitt?

Förra helgens fest

/ posted in Mat & dryck



Som jag berättade så hade min mamma och hennes sambo fest förra helgen där vi barn hjälpte till och serverade mm. Väldigt gött att få lite cash för det också! Ska snart beställa hem en kamerapryl hade jag tänkt nu när jag fått barnbidraget och betygspengar också men det får ni se då!

Glad Midsommar!

/ posted in Djur


Glad midsommar på er alla!
Hoppas ni får en bra midsommar, själv har jag faktiskt inga planer och det regnar även lite grann, trist men sant. Har ändå en himla lust att fota en massa midsommarbilder men så blir det icke! Hur firar ni eran midsommar idag?

Tjorven hälsar många midsommarhälsningar från han och hans bror!

Tillbaka mot hemstaden

/ posted in Photoshoots



Hem till Trollis igen!
Nu ska jag alldeles strax åka hem mot hemstaden Trollis igen. Kan inte fatta att det redan är midsommar imorgon, tiden går så sjukt fort. Nu är det bara att hoppas på att vädret kan ändras och få fram sol istället för regn imorn! Fast just nu ska jag inte skylla på vädret för nu skiner solen lite. Ha en bra dag!

Elin L Stenander

/ posted in Photoshoots

Här är lite bilder från fotograferingen med syrran i förrgår. Gillar den första bilden väldigt mycket och har en hel del till att visa. Underbar bokeh på kommande bilder, haha! Elin håller även på att få en ny blogg! Vad tycker ni nu då?

Hahaha väldigt kul att så många gillade mitt förra inlägg! :)

Glömde att berätta...

/ posted in Travels

Men guuud, jag har glömt att berätta att jag var på fototräffen i lördags. Det var väldigt roligt att få träffa alla man visste vilka det var och träffade bla a Towe som var en rolig prick! Här är lite bilder från träffen, Towe har tagit alla bilder förutom den första som hennes kompis tog! TOWES BLOGG!

Här körde jag samma min som i headern, älskar den där klassiska ko-minen! Sen har vi även Towe bredvid mig!


Tycker ni att det är konstigt att ställa sig såhär mot kameran? Jag menar alla stirrar typ på mig(?)! Pga kortheten tro!?


Sen bjöd jag alla på en fin hoppbild när alla stod och kollade på, jag menar lite kul måste man ju ha! Liksom till och med Elin kero(Nevnarien) skrattade åt mig, då måste jag ha varit superrolig! Vill även säga tack till alla som kom fram och pratade eller bara hejade på mig, jätteroligt!

Ny och ren design

/ posted in Design

Ny design som jag tycker är mycket mer ren och fräsch. Älskar headern också HAHA!
Lägger in en liten frågelåda precis som sist, hoppas ni gillar designen lika mycket som jag gör!

create free polls | comment on this

Mot fotoplatsen med syrran

/ posted in Life

När regnet äntligen slutade falla efter en liten stund väntan så gick jag och syrran ut och fotade. Elin hjälpte mig att fota bilder till min nya design och jag fotade Elin till eventuella bilder till hennes nya blogg och även bilder som kommer komma upp här på bloggen. Här har ni iaf lite bilder från promenaden mot fotoplatsen, haha!

Detta skitregn!

/ posted in Nature

Har precis kommit hem från att ha varit ute lite på stan här i Örebro. Och jag hade tänkt att gå ut och fota syrran och även mig till nya bilder i nya designen jag håller på med. Me vad händer självklart då? Regnet börjar typ ösa ner, blir så aaaarggg! Hoppas verkligen att det slutar snarast jag som är såå fotosugen idag!

Smarta Milton...

/ posted in Djur


Smarta Milton.
Vaknade alldeles nyss av Milton som alltid ska väcka en. Han gör verkligen allt för att man ska vakna och sen när man har gått upp så är han nöjd och då går han själv och sover istället. SÅÅÅ smart är han! Ja självklart så är jag nu vaken ch Milton ligger och sover...

Jag vet att bilden är överexponerad men jag gillar det ändå!

Regn, vatten, droppar

/ posted in Other

Regnet slutar aldrig falla verkar det som, så himla trist. Mamma och hennes sambo hade typ "fest" här hemma igår och då hjälpte jag och några till vilket var kul även om det var väldigt geggigt och sörjigt med alla lera som blev av allt regn. Men nu är jag 1000 kronor rikare också, känns inte fel direkt!

Satt en liten stund och lekte i photoshop vilket resulterade denna bild!










© 2015 ANTON STENANDER
CONTACT ME HERE