full screen background image

Spontanfoto med Emma

/ posted in Photoshoots


Som jag berättade för er så fotade jag även Emma lite spontant när vi var iväg med klassen. Fotade ju även Mikaela som ni kan se här! Nu måste jag verkligen ta tag i alt pluggande, hoppas ni har en läxfri kväll framför er!
Det är flera som frågat

Finalisterna kommer upp på onsdag för er som undrar pga. plugget som kommer i första hand!

Äntligen iPhone!

/ posted in Produktfoto

Äntligen har jag skaffat en iPhone och jag är superlycklig! Köpte en svart iPhone 4 och även ett skal som är som en ram runt kanten i svart det också. Så himla kul att testa något nytt med alla dessa appar och allt. Har även spotify premium i 6 månader, gratis sms och grejjor! Nu ska jag strax hoppa till kojs och spela på iPhonen HAHA!

Glöm inte fototävlingen!

/ posted in Tävlingar

Kom till tävlingen genom att klicka HÄR eller på bilden!
Idag är det nämligen sista chansen att anmäla sig till tävlingen!

Burning hair

/ posted in Photoshoots


Denna bild är från i början av våren. Tog denna bild helt spontant när hon skulle fixa till håret tror jag(haha, inget som var meningen att göra till bilden iaf). Älskar verkligen hur solen lyser i håret, bokehn och även redigeringen. Mums fillibabba, blev min första bild till we♥it.com(min sida). Vad tycker ni?

Gjorde en till verision av bilden, finns nu HÄR! Vilken gillar ni mest?

Lilla Mira

/ posted in Djur

Har glömt bort att visa er dessa söta bilder på Mira. Tyckte de blev riktigt fina i svartvita också, även om jag gillade dem i färg också. Nu sitter jag och äter gryyymt god skinkissmörgås och ikväll så blir det talang. Ha en bra kväll!

Spontanfoto med Mikaela

/ posted in Photoshoots

När vi var och övernattade med klassen så fotade jag Michaela och Emma en liten stund vilket var kul. Blev faktiskt riktigt bra tycker jag även om vi bara körde lite pontant sådär. Vet inte vilken verision jag gillar mest heller!

Färg eller svartvit?

Ord och klurigheter, typ

/ posted in Nature

Vädret är ganska tråkgit tyyyp... Men inte surar vi för det, surar istället för att jag har en headache(huvudvärk, har fått det engelska ordet på hjärnan det senaste hehe). Jag har även börjat säga och skriva typ för ofta och blabla, hörs igen ikväll!

Lite bilder från övernattningen

/ posted in Travels

Här är lite bilder från övernattningen med klassen. Tog faktiskt inte så mycket kort utan jag filmade mest så tänkte göra en film av det och visa er. Jag och Linnea fotade även två tjejer i klassen och bilder kommer att komma upp från det också.

På resan försökte nästan alla på att dygna och man kan säga att jag klarade eftersom jag gick och la mig när nästan alla redan sov, men kunde ha klarat det för var faktiskt inte så trött. Men mitt i natten kl 4.30 så gick jag och Alice ut och paddlade i spöregnet, haha en rolig upplevelse att minnas! Hela resan var faktiskt väldigt rolig!

Är hemma igen och lever!

/ posted in Självporträtt

Jag lever så ni vet!
Glömde berätta att våran klass skulle bo över en natt ute på landet och ha det gött. Vi var alltså där från igår till idag och kom precis hem. Ganska skönt ändå, man känner ju sig inte alls lite ofräsch nu efteråt hehe.

Appropå tävlingen!
Kul att det är så många sm har deltagit hittills men hoppas på att det är många fler som vill delta. På måndag nästa vecka så lägger jag upp 10 finalister på bloggen som man sedan får rösta på. Om även DU vill ha chansen att vinna en reflexskärm 5i1 80cm så kan du kika HÄR!

Fototävling - vinn en reflexskärm

/ posted in Tävlingar

Nu tänkte jag köra igång en fototävling här på bloggen där du kan vinna en reflexskärm 5i1 80cm från http://johanpixels.se/webbshop/. Temat är som ni ser vår/sommar. Info om reflexskärm kan ni hitta här.

Var med i Tävlingen:
Gör ett nytt inlägg på din blogg där du har med bilden du vill tävla med. I inlägget ska du även länka till detta inlägget samt till deras sida: (http://johanpixels.se/webbshop/). Sen skickar du en kommentar i det här inlägget med direktlänk till ditt bidrag.

Regler för att delta:
- Bilden ska vara fotad av dig.
- Du måste ha en blogg för att vara med.
- Du får endast delta med en bild, inget collage.
- Du ska godkänna att jag får publicera din bild på min blogg.
- Ditt bidrag måste vara inskickat senast den 29 Maj kl. 00.00.

En tidig lördagsmorgon

/ posted in Travels

Idag så hade jag pch pappa bestämt oss för att gå upp tidigt och fiska. Han väckte mig redan kl. 6 fast vi kom inte iväg förän vid 8. Idag hade jag turen med mig och fångade upp den första fisken för iår, en näbbgädda fast vi släppte i den igen! Det var min lilla historia om denna tidiga morgonen, haha!

Nu ska jag och syster strax gå iväg till kattungarna och hälsa på!

En chill skoldag!

/ posted in Nature

Gokväll på er!
Idag så har det varit en väldigt chill skoldag. För det första så har vi haft spexfoto så en del lektionstid har gått bort genom det. Sen så kom inte vikarien vi skulle haft på sista lektionen så fick sluta en hel timma tidigare, asgött! Nu har jag även kommit ut till stugan och staplade nyss ved, haha!

Bilder kommer nog upp från spex idag!

Alice Freiholtz again

/ posted in Photoshoots

Sorry för dålig uppdatering men har varit upptagen hela dagen! Idag var typ halva vår klass och hjälpte till med friidrott och tog tider åt yngre barn vilket faktiskt var kul. Efter det så hjälpte jag till i mammas butik och sen blev det en stund hos Alice med syrran. Till helgen lovar jag bättre uppdatering och överraskningen kanske kommer upp då!

Tack, tack, tack...

/ posted in Bloggen

Tack, tack tack...
Känns som om jag skulle kunan säga tack i evighet! Det är så himla roligt att ni läser min blogg och tar er tid att slänga in fina kommentarer! För varje kommentar och varje liten besökare så blir jag jätteglad ska ni veta! Och när jag får en ny prenumerant på bloglovin så typ hoppar jag för jag tycker det är så roligt!

Era ord betyder mycket, TACK!
Igår fick jag besöksrekord igen på 337 besökare, 4 nya på bloglovin, flera dagens bloggar!

Today

/ posted in Nature

TJOHOO på er!
Idag har det varit en lång skoldag men den har ändå gått ganska så fort tycker jag. Vi har börjat spela in en film till lärarna(om lärarna) inför våra niors fest vi ska ha innan vi slutar. Så det gjorde vi på våran slöjd-lektion idag eftersom vi hade vikarie och hon bryddes sig inte, hehe! Men nu måste det pluggas, så ni får ha det gött!










© 2015 ANTON STENANDER
CONTACT ME HERE