full screen background image

Johanna Andersson #4

/ posted in Photoshoots

Nikon D300s + Nikkor 50mm f/1.4

Vill bara slänga in ett litet hej från sjuklingen som jag är. Varit hemma från skolan i några dagar nu och hoppas jag blir helt frisk nu till helgen! Så himla jobbigt att missa massa genomgångar osv i skolan. Ha en bra fredagskväll alla!

Jagad i skogen #2

/ posted in Photoshoots


Här är fortsättningen på våran serie med skräcktema. Kommer komma en tredje och sista del av denna serie inom kort! Tycker det var grymt kul att jobba med en serie bilder och skulle gärna vela göra fler! Har ni kanske några tips? :)

Näckrosblad

/ posted in Nature


Exprimenterade lite efter att få ett liknande resultat i somras som jag fick. Jobbade en del med slutartiden, speciellt på mittenbilden där det blev väldigt rent och snyggt, där var slutartiden 1/3s. Blev faktiskt väldigt nöjd med dessa bilder! Vad tycker ni? :)

Towe Nordqvist

/ posted in Photoshoots

Bilder på Towe från i somras med fotopatrullen.

Saknar resan med fotopatrullen(Elsa, Towe, Peter) som vi gjorde till Göteborg i somras, måste fasen göras om! Towe var faktiskt på besök här i Trollhättan i helgen då hon var på bokmässan i Göteborg. Det var riktigt treeevligt, dock blev det inga bilder mer än mobilbilder hehe.

Ha det göööttt mos, själv har man gått och blivit sjuk :/

Uppdatering av design!

/ posted in Design


Nu har jag suttit ett tag och fixat med den här nya designen. Lite mer höstig och så. Shit också vad uppdateringen har blivit dålig, lovar att bättra mig. Har dock en hel del uppgifter i skolan men ska bättra mig nu som sagt. Hoppas ni gillar den!

create free polls | comment on this

Jagad i skogen

/ posted in Photoshoots


Här får ni se de första bilderna från temat skräck vi hade i skolan. Det var faktiskt min och Amandas idé att få ta skräckbilder och sedan slutade med att hela klassen fick göra det. Vi är jättenöjda med bilderna och inspiration fick vi från Michaela som gjort en liknande fotografering.

Vad tycker ni? :)

Johanna Andersson #3

/ posted in Photoshoots

Nikon D300s + Nikkor 50mm f/1.4

Nu är det lördaaaag fast det känns som söndag eftersom jag hade studiedag igår, underbart! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu på kvällen hehe. Här har ni lite bilder på Johanna, kommer nog visa er en del till.

H-E-J kan vi sluta med...

Roligheter bland skräcktema

/ posted in Photoshoots


Hahahaha, här har vi lite fiiina bilder på Amanda och Ellen från en fotografering idag. Fotograferingen har med ett skolarbete att göra där temat är skräck och vi blev väldigt nöjda med resultatet. Bilder kommer snaaart och hoppas ni blev lite nyfikna nu, moahaha!

Wunderbar

/ posted in Nature


Wohooooooooooo
, känns så himla gött att skoldagen är slut och att det nu är helg för mig. Har nämligen en såndär fantastisk studiedag imorn hjärta på det ♥! Så nu blir det chilledill och så åtekommer jag kaaanske ikväll. HÄJ DÅÅ!

Typ skola och sånt

/ posted in Djur


Tjohooo igen! Idag har varit en vanlig skoldag med lite utvecklingssamtal på det, underbart liksom! Vet inte vad jag ska skrivaaa men imorn ska jag till tandläkaren, ännu mer K bry. Nej nu får jag sluta, ha en bra kväll alla niii!

Fotoprojekt och café

/ posted in Life



I veckan så har vi haft ett projektarbete i skolan där vi ska dokumentera något. Hade en idé från början som sket sig och efter lite trubbel så hamnade vi tillslut på ett café där vi dokumenterade cafélivet och vi blev nöjda ändå. Här är några av de bilder jag tog + Ellen och Amanda(jobbade med Amanda i detta projekt hoho!) HEJS HOJS!

Johanna Andersson #2

/ posted in Photoshoots


2 favoriter från fotograferingen med Johanna
NUUU är jag tillbaka!
Nu är min dator fixad och det är jag så himla glad för. Känns otroligt skönt att den är fixad och att alla bilder sparades! Känner mig riktigt peppad på att börja blogga regelbundet nu igen och bara komma tillbaka till allt. Hoppas ni har det bra så hörs vi snart, tjing tjong!

Över 400 prenumeranter på blolgovin nu också, AWESOME! :D

Longboard

/ posted in Life


I helgen så drog en kompis med mig ut för att testa longboard som han börjat med. Lånade min syrras som hon inte längre använder. Testade att åka lite men slutade med lite foto och tjöt istället. Senare på kvällen så skulle jag ut och åka och testa mer, men slutade med att jag satt ner och åkte istället, sjukt kul!

September

/ posted in Nature


Känns som hösten närmar sig med stormsteg, känns till och med som vintern är nära när det bara är 10 grader ute på morgonen. Tyyyyyp, har inget att säga genetligen mer än att datorn är inskickad nu. Har heller inga fler bilder att blogga med så får ut och fota lite snart... ha det braaaa!










© 2015 ANTON STENANDER
CONTACT ME HERE