full screen background image

Kattungar från sommaren

/ posted in Djur



Alltså åååh saknar redan sommaren, när skolan startade blev det ju höst direkt haha. Dessa små kattungarna har nu flyttat ifrån våra grannar i stugan och jag är glad över att jag har fått lite fina bilder på dem. Det är så roligt att se dem växa upp och dem är roligast nästan precis innan dem lämnas ifrån vilket är lite synd. Men ja, får väl hoppas att det blir kattungar nästa år också haha!

Fler bilder från Göteborg

/ posted in Adventures

 
Fler bilder från Göteborg med Lina, Adina och Philip, bilden på mig tror jag Lina har tagit.

Keep cool, stay young

/ posted in Photoshoots

 
Bilder på Maggy från Malmö

Med Lina och Maggy i Malmö

/ posted in Adventures

Bilden på häst-anton har Lina tagit
 
När jag var i Malmö med familjen så träffade jag Lina och Maggy ena dagen. Vi gick väl mest runt i coola butiker och skrattade åt fula saker, och åt mat. På sista bilden tar Lina farväl av oss och det var mycket sorgligt kan jag lova, efter det fotade jag Maggy så det ska ni också få se snart!

Ute vid havet

/ posted in Life

 
Förra helgen när jag var hos pappa så åkte vi med hans jobb och fiskade kräftor och åt osv. Det roligaste var väl typ att fota vattnet haha, men faktiskt ganska kul att dra upp alla kräftburar också. Nackdelen med allt var väl alla miljoner mygg som försökte döda oss, men det var en fin kväll iallafall!

Göteborg med dem bästa

/ posted in Adventures

 
Jag berättade aldrig tidigare här vilka det var jag träffade i Göteborg. Jag åkte dit med Adina, Lina och Philip och stannade där i två dagar. Det var grymt roligt och ena dagen när det regnade vääldigttt mycket så gick vi på Universeum och Konstmuseet och japp, här är väl lite bilder från det!

Tjugotredje augusti

/ posted in Nature

 
Skolan är väl igång och det känns ganska meningslöst när vi inte har några vanliga lektioner föräns i slutet av nästa vecka. Kunde vi inte fått lov den tiden istället för att plåga oss med att "lära känna ettorna" istället liksom. Afjsdgsfhskljfkld börjar typ bli sjuk med så detta har väl inte varit någon bra vecka haha, aja ha det braaaa!

Malmö

/ posted in Adventures

 
Var i Malmö med familjen förra veckan och det var väldigt mysigt. Åt god mat, gick runt på gatorna, köpte kläder, träffade fina personer, åkte till Köpenhamn, gick på Tivoli, åkte karuseller, åt sockervadd, gick på museum, badade och hade det bara så himla bra.

Haha hej igen!

/ posted in Bloggen

Bild av Adina
 
Hahahaha hej igeeen, önska väl att jag kunde säga att flyttet var ett skämt men nä jag kände bara att blogspot inte riktigt var jag. Så jag är väl liksom tillbaka nu, haha nästan pinsamt. Har bytt design till en liknande jag hade på blogspot eftersom jag faktiskt gillade den. Men ja, hoppas att det blir bra nu igen även om statistiken lär ligga på noll efter allt.  Ska även försöka flytta över prenumeranterna ännu en gång och publicera inläggen från blogspot här också! :)

17 år

/ posted in Allmänt

Towe har tagit bilden
 
Wohooooooooo idag fyller jag 17 åååååår. Fattar väl inte att jag är sjutton nu och vill väl inte vara det heller pga att 40-årskrisen närmar sig. Men men jag är väl glad ändå för det är liksom min dag idag hahaha. Jaja får väl förbreda mig genom att kolla på lite födelsedagsvideos på youtube för att ha lite nattparty för mig själv.
 
GRAAATTIS TILL MIGGGGGGG
SV: TACK :D

En dag i juli

/ posted in Allmänt

Nikon D300s + Nikkor 50mm f/1.4
 
Lite bilder från en dag i Juli när vi var på besök hos några på kusten. Gick runt med barnen där och fotade och dem tyckte det var jättecoolt haha. Nu har jag faktiskt landat i Göteborg och träffat några kändisar, bloggar nog lite bilder om det imorn. Ha det fint! :)

Vivid light

/ posted in Photoshop

 
Har väl suttit och exprimenterat lite i photoshop.

På Liseberg

/ posted in Adventures

 
Var på Liseberg med Frida och Evelina som sagt. Det va kuuul även om jag kanske klagade lite föör mycket på att det var låånga kötider. Men det gjorde inte så mycket för all mat gjorde oss glada ändå. Tog knappt några bilder så ni får nöja er med dessa men jag vet att ni gillar att kolla på glass, japp hej hopp! :)










© 2015 ANTON STENANDER
CONTACT ME HERE