full screen background image

Towe Nordqvist

/ posted in Photoshoots

Nikon D300s + Nikkor 50mm f/1.4

När Lina, Towe och Felix var här så var vi ute på en åker där vi fotade och Towe fick stå lite modell. Det värsta med att dem kom hit är typ att dem har 1000000 fula bilder på mig så man vill typ mörda dem, men men. Tänkte kanske sätta ihop en egen film på lite klipp då dem var här men får se om jag orkar osv. Bai bai!

Walk a mile in my shoes

/ posted in Övriga motiv


Tog även lite bilder på min syrras skor när vi var i Lysekil, tyckte det blev cooolt! Har inte så mycket att säga så tänkte tacka till ALLA nya prenumeranter och besökare jag fått sen jag kom på framsidan. Hoppas ni stannar kvar, ni är grymma! :))

Vårtecken

/ posted in Nature

Nikon D300s + Tamron 90mm f/2.8

Idag när jag kom hem från skolan så såg jag krokusar i trädgården. Vååårtecken liksom, det är även knoppar på träden och nu saknas det bara lite värme. Hoppas att det inte kommer någon mer snö för är så himla less på vintern nu! Håller ni inte med? :)

Lättfotade hästar och sånt

/ posted in Djur


I helgen när vi åkte till Lysekil så åkte vi förbi några hästar som stod väldigt nära vägen ute vid våran stuga. Var tvungen att gå ur bilden och fota dem och älskar att hästar bara står helt stilla till skillnad från typ en katt som springer runt så fort man försöker ta ett kort! Men nu ska jag dusha och sen blir det BB tjohoo, haj do!

The camera girl #2

/ posted in Photoshoots

Nikon D300s + Nikkor 50mm f/1.4

Känns som sommar

/ posted in Nature



Igår åkte vi ut till Lysekil här ganska nära min stuga. Det var så himla fint och det kändes verkligen som sommar med havet och den strålande solen. Tror det var ungefär 20° i solen igår så det var grymt härligt. Det är jättekul att alla gillar den nya designen, det får mig mer motivation till att blogga! :)

Ny design

/ posted in Design


Är äntligen klar med designen och jag är jättenöjd!
Hoppas ni också gillar det nu! Tryck f5 och säg till om något ser konstigt ut!


Bättre/sämre?

The camera girl

/ posted in Photoshoots

Nikon D300s + Nikkor 50mm f/1.4

Lite bilder från igår och jag gillar dem grymt mycket! Vad tycker ni? :)

Gravid kisse

/ posted in Djur


Ni minns äl kattungarna jag fotade i sommar? Nu är faktiskt Virus gravid igen, dock födde hon en död igår men hoppas verkligen att några levande varelser kommer ut också. Igår satte jag mig även och gjorde en design som snart är klar. Mycket renare och den kanske kommer ut redan ikväll! :)

Foto med syrran

/ posted in Nature

Nikon D300s + Nikkor 50mm f/1.4

Idag så var jag och syrran ute och fotade lite i skogen. Det blev nog några fina bilder som ni snart ska få se! Jag funderar faktiskt på att göra min design vit så att designen inte tar för mycket fokus, vad skulle ni tycka om det?

En fantastisk video

/ posted in

Ignonera startbilden så är ni snälla!

Här är en finfin video som Towe fixat ihop från dagarna med bävrarna (Towe, Lina & Felix)!

Lina, Towe & Felix #2

/ posted in Adventures


Igår åkte Lina, Towe & Felix hem vilket jag snyftar över. Det har varit grymt kul och jag tycker bävrarna kan komma tillbaka nu liksom. Saknar speciellt skånskan och deras höööga skratt som man kan höra en mil bort. Men men idag ska jag till pappa och jag hoppas att jag får fota syrran i helgen. Ha det!

Framsidan och så...

/ posted in Life


Alltså guuuud vad kul att vakna upp till detta.
Sjuuukt vad roligt att så många tittat in, hoppas ni stannar kvar! :)

Lina, Towe & Felix

/ posted in Adventures


Wohooo igår så anlände alltså Lina, Towe och Felix hit till trollhättan efter att ha bestämt det på bara två dagar. Superdupermega-roligt att träffa dem och dem är väldigt sneeela. Idag var vi ute och fotade massor och det blev en hel del fina bilder som ni ska få se. Vi är beest och ni får ha det grymt! :)

Sportlov

/ posted in Nature


Har nyss fått värsta fina besöket som blir en braaaa start på lovet, wooahhh! Vilka det är får ni se imorgon!










© 2015 ANTON STENANDER
CONTACT ME HERE