full screen background image

Bad i Uddevalla

/ posted in Life

 
Förra veckan var nog dem tre finaste dagarna på hela lovet då det var skitbra väder. Men såklart så jobbade jag två av dem, självklart att jag skulle pricka in det just då när det var dem enda dagarna jag skulle jobba. Försökte väl ta vara på dagarna lite iallafall och åkte och badade en kväll utan bad eftersom det var grymt kallt i vattnet, haha. Får väl bara hoppas att det blir fler sånna dagar innan sommaren är slut! :)

Liseberg med Frida och Evelina

/ posted in Allmänt

 
Nu åker jag till Liseberg för tredje gången i år denna sommaren och det ska bli lika roligt som vanligt. Ska åka med Frida och hennes kompis Evelina som jag lärt känna över internet så det ska bli skitkuuul liksom. Kameran följer med som förra gången så kanske har lite bilder med mig när jag kommer hem, ha det fiiint!!

Tillbaka med nytt

/ posted in Design

 
Herregud vad länge jag har varit borta från bloggen nu, nästan en månad med paus från bloggandet men det har faktiskt varit ganska skönt! Ska väl som många andra gånger försöka blogga regelbundet igen så får väl hoppas att det blir så nu. Har iallafall ny design nu igen och bilderna i designen har Peter tagit, dem är från förra året och jag kommer förmodligen byta ut dem framöver. Så nu får jag väl säga heeeeej och vad tycker ni om designen? :)

That's me

/ posted in Självporträtt

 
Här är en fin bild på mig bara för att jag typ aldrig visar bilder på mig själv, haha. Dock inte den mest seriösa men är ganska cool ändå. Var ute och tog massa konstiga bilder på oss själva med syrran och Emelie igår, kanske visar några men måste nog fråga dem först för vissa är verkligen brutala... Jaja, ha det fint! :)

Emelies tatuering #2

/ posted in Photoshoots

 
"Have the courage to live and never take anything for granted"










© 2015 ANTON STENANDER
CONTACT ME HERE