full screen background image

Torkel i solen

/ posted in Djur

Nikon D300s + Nikkor 50mm f/1.4

Längtar tillbaka till helgen då det var sol och härligt. Haha min blogg har blvivit ett väderprogram men vad ska man srkiva om liksom? Nu ska jag iallafall sätta mig och plugga och skicka in lite arbeten, ha en bra kväll alla! :)

The camera girl #5

/ posted in Photoshoots

Nikon D300 + Nikkor 50mm f/1.4

Detta blir dem sista bilderna jag visar från den här fotograferingen. Har inget speciellt att säga för nu ska jag sova, är väldigt trött och imorn börjar jag tidigt, så frågan är varför jag sitter uppe nu! God natt alla som inte redan sover!

Färg i naturen

/ posted in Nature

Nikon D300s + Nikkor 50mm f/1.4

En helg i stugan

/ posted in Nature

Nikon D300s + Nikkor 50mm f/1.4

Helgen i stugan har varit så grymt härlig verkligen! Det har varit sol nästan hela tiden och vaaarmt, har kännts som sommar. Älskar att alla träd håller på att slå ut nu och allt är bara så himla vårigt, bara att man kan ha dörren öppen utan att frysa är så skönt. Hoppas ni har lika fint väder som jag, tjing! :)

En vuxen Torkel

/ posted in Djur

Nikon D300s + Nikkor 50mm f/1.4

Ni minns säkert alla bilder jag tog på torkel när han var en liten kattunge i somras. Nu har han blivit en stor pisse! Blev tyvärr inga fler kattungar för Virus men får se hur det blir till sommaren, hoppas hon blir med kattungar igen. Finns ju inget bättre fotoobjekt och mysigare än det iallafall. Tog även dessa bilderna igår i det härliga vädret och jag kommer visa en hel del fler. Ni får ha det gött, ciao!

Vår i stugan

/ posted in Nature

Nikon D300s + Nikkor 50mm f/1.4

Kan inte fatta hur snabbt våren har kommit hit. Åkte till stugan idag och här är det dubbelt så mycket vår, helt galet skönt! Möttes av vitsippor och påskliljor och har kunnat gått utan jacka hela dagen. Guud vad jag har längtat efter detta vårväder, hoppas det fortsätter såhär! ha en bra fredag! :)

Pannkakor

/ posted in Allmänt


Var väldigt duktig som ställde mig och gjorde pannkakor igår. I början blev dem bara mos som vanligt hehe. Fick iallafall till ett par bra i slutet, men uppläggningen på talriken blev kanske inte lika snygg. Haha men allt kan man faktiskt inte vara bra på här i världen, eller vad säger ni? :)

Finalist i fototävlingen!

/ posted in Tävlingar


Wohooo, jag har blivit en av finalisterna i tävlingen hos http://fotogeniquee.blogg.se, skulle bli mer än glad ifall ni röstade på mig! Mitt bidrag är nummer 1, kommentera gärna om ni röstar också! :D

Vattendroppar

/ posted in Nature



Känns som om jag inte har något att blogga om just nu, letar fram gamla bilder för att jag inte har något annat att visa. Är dock väldigt sugen på att fota, men allt är ju så trist ute nu! Får fota porträtt snart vilket jag är väldigt sugen på, har lite ideer och så. Ha det bra, ciao!

Colorful

/ posted in Life


Nikon D300s + Nikkor 50mm f/1.4

Bokeh

/ posted in Nature


Lite fler bilder från Örebro när vi gick vid vattnet och fotade. Bokehn kommer från vattnet som blänktes av solen, tyckte det blev fint. Nu är vädret dötråkigt här, bara mulet och grått. Vill ha sol och nu är det inte långt kvar tills man kan gå utan jacka ute, fatta hur underbart! Ha en bra dag :)

Lite blommor och sånt

/ posted in Nature

Nikon D300s + Tamron 90mm f/2.8

Vad roligt att ni gillar den nya designen, har fixat det som såg konstigt ut nu! Känns som jag har glidit ifrån min "stil" här på bloggen också så jag ska försöka "komma tillbaka" nu om ni fattar vad jag menar. Nu ska jag och syrran laga tacos iallafall, ha det gött!

Nytt igen!

/ posted in Design


Ny design igen, den här känns mycket mer "jag"!
Hoppas ni också gillar den, tryck f5 om något ser konstigt ut!


Bättre/sämre?

Våffelhäng

/ posted in Mat & dryck


Har ju som sagt varit ledig från skolan idag vilket har varit så jädra skönt! Har gjort våfflor, spelat Wii, fotat och ätit igen med Amanda hos Ellen vilket var treeevligt! Det var ganska gött med våfflor kan jag ju säga, känns som det var ett år sedan jag åt det sist! Kvällen spenderas med tv och lite plugg, ciao!

Old camera

/ posted in Produktfoto


Fotade lite bilde på min snygga gamla kamera igår när solen höll på att gå ner. Ljuset var verkligen så gulgrönt och fint. Idag har jag pluggat i princip hela dagen, är nästan klar med den uppgiften nu vilket känns sjukt skönt. Imorn blir det skola igen och på torsdag är jag ledig, guuud så gött! Ha det bra alla!










© 2015 ANTON STENANDER
CONTACT ME HERE