full screen background image

Skin and bones

/ posted in Photoshoots

 
Fotade mina första studiobilder någonsin denna veckan och här är resultatet. Jag fotade bilderna till ett projekt i skolan och trots att jag snart gått hela två år på min skola har jag aldrig varit riktigt intresserad av att prova på att fota i studion. Tycker faktiskt att det var ganska roligt och vill lära mig mer om olika ljussättningar nu bara. Vad tycker ni?

Under the same sun

/ posted in Life

 
Här är lite bilder från det senaste med några i klassen. Har inte bloggat på ett tag men det känns som att blogglusten är tillbaka nu faktiskt. Längtar så mycket till våren och sommaren då det blir mycket roligare att fota, hoppas på att det går fort. Hej igen!

The sound of silence

/ posted in Modell

Modell: Isabella
 
Fotade lite outfitar på isabella för några veckor sedan och här är några bilder från det. Gillar verkligen den övergivna väggen och färgerna, älskar att hitta nya platser medan men fotar!










© 2015 ANTON STENANDER
CONTACT ME HERE