Forest fawn

 
Satt och kollade runt bland lite gamla bilder och hittade fler bra från den här fotograferingen med Isabella. Använde en helt annan redigering till dessa och jag tyckte det blev väldigt fina och somriga toner. Är så himla sugen på att fotografera igen och på måndag så blir det äntligen av, jag och Isabella har planerat en shoot i studion och jag är så taggad till det. Kanske kommer några behind the scenes då men vill inte lova något, haha. Har ni någon favorit bland dessa?
Annonser från BloggPartner
Kamerautrustning Twitter Facebook Tumblr Bloglovin Frågor?
bloglovin





Mitt namn är Anton Stenander och jag är en kille på 16 år. Jag bor och läser mitt första år på mediaprogrammet i min hemort Trollhättan. Fotografering är mitt största intresse som ni nog märker, men främst porträtt. Hoppas du stannar kvar här och följer mig genom mina foton! :)

KONTAKTA MIG
[email protected]





2011
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2012
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


RSS 2.0