full screen background image

Catching fire

/ posted in Photoshoots

 
Detta ser faktiskt knappt ut som min syster längre men jag gillar ändå bilderna. Tog dessa i Egypten för några månader sedan och ljuset kommer från en strålkastare som lös upp en volleybollplan. Det rutiga mönstret bildades genom en plaststol som jag höll upp mot ljuset, tycker det blev snyggt!

Things I miss about summer

/ posted in Nature

...den gröna naturen och alla färger som kommer fram.
...katterna som går med en ut och bara är allmänt mysiga.
...fota på fina åkrar med högt gräs.
...äta jordgubbar direkt från trädgråden.
...vara ute i tunna kläder.
...fylla år(fyller 18 detta året så körtkort längtar jag till sjukt mycket!)
...att kunna fota till sent på kvällen utan att frysa.
...varm sol och att få inspiration dygnet runt.
...blommor och sommarlukter haha.
...sena sommarkvällar med kameran i handen.
...kattungar.
...att upptäcka nya platser.
...varmt havsvatten och kvällsdopp.
 
 

By the river

/ posted in Modell

Modell: Alma
 
Fotade både Alma och Isabella för ett par veckor sedan och jag har en hel del bilder att visa därifrån. Tog även lite bilder på dom tillsammans som jag tror blev riktigt bra. Hoppas ni gillar dom!

Winter winds

/ posted in Photoshoots

Modell: Elin
 
Sista helgen på lovet åkte jag och elin upp till pappa i örebro. En av dagarna åkte vi till ett sjukt fint ställe där alla träd var täckta av snö. Vi sprang runt och fotade bland alla som åkte längdskidor och sedan vidare till värmestugan lite då och då eftersom det var så kallt, haha. Helt klart en av dom bästa dagarna på lovet!










© 2015 ANTON STENANDER
CONTACT ME HERE