full screen background image

Heej igen!

/ posted in Other

Heeej allihopa det var ett tag sen kan man väl säga! Det har hänt så sjukt mycket sen jag skrev något här sist och ja vart ska man börja? Jag blev efter jävliga sista veckor KLAR med allt i skolan. Jag gjorde en testplåtning med Stockholmsgruppen som gick så himla bra. Jag åkte på studentresa till ayia napa som var början på de bästa veckorna nångonsin. Jag TOG STUDENTEN som helt klart var en av de bästa dagarna i mitt liv. Jag gick på balen som även den var grym. Jag började sommarjobba och har jobbat som vaktmästare(haha) i två veckor nu. Jag har köpt NY KAMERA och gått över från nikon till canon! Ja vad har inte hänt känner jag mest, haha.
 
Med detta sagt så har jag inte direkt prioriterat att blogga, som ni kanske märkt!! Har den senaste tiden varit inne på att byta bloggportal vilket jag kanske också kommer att göra, men bara för att börja någonstans igen så gör jag detta inlägg här och så får vi se vad som händer! Här kommer iallafall en bildbomb med lite bilder på vad som hänt!
 
 
Åhhh vill leva om dessa veckor NU!!!










© 2015 ANTON STENANDER
CONTACT ME HERE