full screen background image

Elin Lindahl Stenander

/ posted in Photoshoots

Här är de första bilderna från fotograferingen med Elin(syrran). Ni har endast sett bilden i headern som även kommer komma i bloggen. Lite annorlunda redigering på bilderna men jag gillar färgkombinationen. Vad tycker ni?

Ny och härlig vårdesign!

/ posted in Design

Nu är den nya designen uppe och jag hoppas ni ska gilla den! Tycker det blev finare med lite mer färger och känns lite mer vårigt! Jag har som sagt även redan gjort en till design som kommer upp när det blivit lite grönare och vårigare ute. Vad tycker ni nu då?

Tryck f5 om något ser konstigt ut!

Linnea Stjärnborg #4

/ posted in Photoshoots

Nikon D60 + Nikkor 50mm f/1.4

Som jag sa igår så skulle jag göra en ny design vilket jag har gjort nu. Men det finns ett par bilder i den som ni inte har sett än här på bloggen så den får nog vänta lite, eller vem vet, den kanske kommer ikväll? Håll utkik!

Väder och design

/ posted in Nature

Nu är vädret raka motsatsen mot vad det var igår vid den här tiden, gött gött. Känns som om jag bara snackar väder hela tiden(?) men gillar man att fota så påverkar vädret en hel del! Håller på med lite olika designer till bloggen också. Har gjort en vårdesign som är lite för vårig för att passa in nu, men har påbörjat en ny nu!

Vad är det som händer där ute?

/ posted in Nature



Vad är det som händer där ute?
Snön vräker än en gång ner när man äntligen trott att våren är på väg och att det inte ska komma någon mer snö! Men det snöar och snöar och det är täck med ett vitt lager överallt ute nu. Får väl som varje gång hoppas på att detta är sista gången det kommer snö för denna vintern!

Det var iallafall tur att jag fotade syrran idag på förmiddagen innan snön började vräka ner. Bilder från det komemr att komma till veckan. Virus(en katt i stugan) är med kattungar och jag längtar tills dem föds och tills man kan fota dem ute till våren/sommaren.


PS. Tack så jättemycket för alla fina kommentarer om motljusbilden på Linnea!

Linnea Stjärnborg #3

/ posted in Photoshoots

Gillar starkt motljuset i denna bild, kommer att komma fler motljusbilder vill jag lova. Blev tyvärr inget foto med syrran idag men det kanske blir av imorn, får hoppas på det! Vad tycker ni om bilden?

Underbart god frukost

/ posted in Mat & dryck


Härligt med lördag och vädret är verkligen lysande. Måste säga att jordgubbar och passionsfrukt är de godaste frukterna som finns! Ska dra ut om en stund och fota syrran, hoppas på att det blir bra.

Fredagsunderhållning på hög nivå

/ posted in Övriga motiv

Det här är snygga jag och snygga syrran. Kan väl inte blir bättre fredagsunderhållning än att se på dessa bilder!? Har åkt ut till stugan idag och ikväll så blir det ett underbart varmt och härligt bad i badtunnan, ska blir riktigt härligt!

Bortglömda bilder på syrran

/ posted in Photoshoots

Hade helt glömt av dessa bilder som jag tog på min syster Elin samtidigt som jag fotade dessa bilder på Emelie. Nu är det inte alls lika mycket snö kvar som det var när bilderna togs och det är skönt det! Sen har jag även åkt på en ordentlig förkylning och min näsa är tät som aldrig förr.

Sir. Milton

/ posted in Djur

Har är några bilder på fräcka Sir. Milton som sitter och spanar lite. För övrigt så är jag äntligen läxfri, var väldigt länge sen!

Mira i solljuset

/ posted in Djur

Älskar verkligen ljuset i dessa bilder. Visade er dessa bilder på Mira från samma tillfälle och det kanske även kommer upp några fler framöver. Nu sitter jag i skolan och gör tyskaprov, brukar tidsinställa inlägg på tisdagar och onsdagar eftersom jag slutar sent då!

Linnea Stjärnborg #2

/ posted in Photoshoots

Känns tråkigt att skolan börjat igen även om helgen för en gångs skull kändes ovanligt lång! Men nu är det bara att återvända till plugget eftersom jag har tyskaprov imorn. Granarna var verkligen så här gröna vid fotogarferingen, det fick mig att få riktiga vårkänslor! Synd bara att snön syns lite i bakgrunden.

Våren börjar närma sig!

/ posted in Nature

Igår när jag var ute på en liten promenad märkte jag verkligen att våren har börjat komma på riktigt nu! Jag såg snödroppar för första gången och i solen var det som högst hela 25 grader igår, så jag satt till och med och åt lunch ute igår. Det kallar jag vår!

Klasströja

/ posted in Life

Idag så var jag och hämtade min klasströja hos en tjej i klassen som fått hem dem. Så här ser våran egendesignade klasströja ut, vad tycker ni? Hur ser eran ut om ni har någon?

Känner att kvalitén på inläggen försämras mer och mer, men det ska förbättras!

Gårdagens kväll

/ posted in Life

Som jag sa så var vi och bowlade igårkväll och ni kan ju gissa vem som vann!? Lägg märke till min snygga start på bild 2. Efter bowlingen gick vi och köpte mycket godis och har kvar typ allt, blev så mätt av maten så det fick inte plats helt enkelt haha. Nu ska jag bege mig ut på en promenad. Ha en bra dag i den strålande solen!










© 2015 ANTON STENANDER
CONTACT ME HERE