full screen background image

Judit & judit

/ posted in

Haha, Com Hem lyckas ju alltid med sina reklamer och jag tycker alla är lika bra med judit och judit. Gillar ni dem?

Jag lever!

/ posted in Life

Med detta inlägg vill jag bara säga att jag lever och att uppdatering kommer, bl a hur jag fotade bubblorna som flera av er ville veta! Mitt sportlov var toppen! Vad gjorde ni på sportlovet?

Är även ledsen för de tråkiga webcam-bilderna!

En sista hälsning från mig och katterna

/ posted in Life

Här är en sista hälsning från mig och katterna. Nu åker jag strax iväg och ni får ha det så gött, för det ska jag ha!

Bubbles

/ posted in Other


Exprimenterade lite med bubblor igår och så här blev det. Tycker faktiskt det blev ganska fräckt. Imorn drar jag iväg till Sälen med en kompis och datorn kommer inte följa med. Det betyder att det inte kommer bli någon uppdatering på över en vecka men hoppas ni vill stanna kvar ändå, ni är för snälla som fortsätter följa mig även pga. den dåliga uppdateringen! Ha ett jättebra sportlov alla läsare!

Skärp upp ögonen i photoshop

/ posted in Photoshop

Jag har använt mig av Photoshop CS

Vet inte varför ljudet hamnar efter i videoklippen när jag spelar in i Cam Studio, är det någon som kanske vet vad felet är?

Mat, mat och återigen mat

/ posted in Mat & dryck

Känner att bloggen har börjat bli i form av en matblogg det senaste, haha! Här har vi mitt mellnmål som jag sitter och äter just nu, salami och ris. Men så är det om man inte har tusen miljarder saker att blogga om. Tänkte göra ett photoshop-tips som kommer upp ikväll eller imorgon. Ni får säga vad ni vill se mer av här i bloggen för det kan jag ju inte bara lista ut, kom med massa förslag! Så vad vill ni se mer av här i bloggen?

Ett brunt får

/ posted in Djur

Nikon D60 + Nikkor 50mm f/1.4

Fotat vid en bondgård idag

/ posted in Djur

Förut så var jag ute på en litene promenad och fotade djuren på en bondgård. Det kommer komma upp mer bilder i veckan!

Tacostime!

/ posted in Mat & dryck

Herregud det är vi som lagar tacos sent! Men så blir det om man är på donken och äter sig mätt där innan. Har knappt rört min tacos men det var kul att laga den iaf! Emelie är här och jag ska snart sätta mig med mina pollysar som har varit väldigt efterlängtade, ska bli smarrigt!

Twitter & facebook

/ posted in Allmänt





Min twitter kan ni följa HÄR.

Twitter är något ganska nytt för mig som jag inte hållt på med länge. Jag tycker faktiskt det är väldigt kul när man bara kan skriva någon rad. Ni får gärna följa mig, skriver varje dag!










Min facebook-grupp kan ni gilla HÄR.

Facebook är något som jag tror alla har i dagsläget, har ju blivit väldigt populärt på senaste tiden. Har gjort en grupp där jag skriver lite vad som händer och så som ni kan gilla.





Motljus

/ posted in Other

Varför ska det bara snöa och snöa ännu mer? Tycker verkligen att det räcker nu, är ju slask över hela gatorna nu igen! Snön som nästan var borta och vägarna hade börjat bli lite torra. Men det är väl bara till att vänta och åter vänta!
 
<br/ >
Har även hunnit med två st nationella prov den här veckan i svenska, väldigt härligt nu efter!
Bilderna är på min mamma och hennes kille!

Några bilder på Oliver

/ posted in Djur


Ni som följde min andra blogg har säkert sett några av dessa bilderna förut men inte alla. Skickade nämligen precis iväg bilderna till min klasskompis och tänkte att jag då även kunde visa dessa här i bloggen. Tycker den sista bilden är så himla söt och fin när Oliver väntar på sin matte!

Jag är ledsen för en dålig uppdatering men har inte haft tid, som idag slutade jag ca 4 och hade sedan pizzakväll med en 3 timmars film kl. 5. Så då förstår ni säkert att jag inte haft någon tid mer än nu idag!

Varm choklad

/ posted in Mat & dryck

Så här när man är sjuk är det så himla gott med varm choklad, skummad mjölk och oboy. Dessa bilder är tagna med mitt nya objektiv, Nikkor 50mm f/1.4. Skärpedjupet, färgerna och skärpan är fantastiskt! Nu blir det strax god mat och sen blir det en lång och tråkig bussresa hem. Ha en bra dag!

Subway

/ posted in Mat & dryck

Här är min smarriga macka.
Syrrans smaklösa och äckliga macka fick också vara med här på bloggen.
Mår bättre nu efter promenaden förut, testade mitt 50/1.4 och färgerna och skärpan är ju kanon! Åt även subway vilket är så otroligt gott, så här ser alltid min macka ut därifrån, rostbiff och parmesan-oreganobröd, sallad, tomat och salt. Ljuvligt gott! Hur brukar era mackor se ut?

Milton

/ posted in Djur

Igår kom jag upp till Örebro där jag då är nu. Tror jag börjar bli sjuk för känner mig tung i hela kroppen. Sen ska jag iaf ut och ta lite frisk luft, kanske hjälper lite. Tänkte kanske testa mitt 50/1.4 idag.










© 2015 ANTON STENANDER
CONTACT ME HERE