full screen background image

Don't be shy

/ posted in Djur

 
Knäppte lite bilder på min katt maja i mitt rum för någon vecka sedan, så fin är hon. 

Silver soul

/ posted in Photoshoots

Modell: Isabella
 
I torsdags fotade jag isabella som är modell och bor i närheten av mig. Hon frågade mig om jag ville börja fota lite framtida outifts till henne vilket jag blev väldigt glad över eftersom jag vill börja fota mer mode detta året. Isabella är grymt duktig och några av dessa är absolut några nya favoriter. Har ni någon favorit?

Fyra dagar i blekinge

/ posted in Life

 
Här är blandade bilder från när jag träffade lina, towe och philip i blekinge. Fick träningsvärk i magen för att vi skrattade så mycket så ja det har varit skitroligt, haha. Känner att jag har så mycket att blogga om just nu så vet inte riktigt vad jag ska börja med, en hel del gamla bilder som ligger och väntar. Ha en bra fredag allihopa!

The light behind your eyes

/ posted in Photoshoots

 
Fotade dessa bilder på amanda för några veckor sedan i ett grymt fint morgonljus. 

Matfoto och Skåne

/ posted in Mat & dryck

 
I torsdags åkte vi hem till nina för att fota matfoto på fotolektionen så bilderna är därifrån. Just nu sitter jag faktiskt på tåget någonstans i skåne för att träffa Lina, Towe och Philip några dagar. Kommer bli skitkul och jag ska försöka fota och blogga om det när jag kan. Tjing!

Nu är jag tillbaka!

/ posted in Design

 
Det har stått tomt här av no reason, men nu är jag tillbaka!
Ska försöka dra igång bloggen igen och gjorde första nya designen för 2013 idag!
 
Ville ha något mycket enklare och jag hoppas ni gillar det! Hej igen och vad tycker ni? :)










© 2015 ANTON STENANDER
CONTACT ME HERE