full screen background image

Emma ♥ Sebastien - förberedelser

/ posted in Wedding

 
Jag har faktiskt inte berättat för er att jag fotograferade mitt första bröllop den 8 juni. Även om det var en nervös utmaning så kändes det sjukt roligt att få uppgiften att föreviga deras dag på bild. Jag tänkte dela upp alla bilder några nlägg eftersom det skulle bli ett sjukt långt inlägg annars, haha. Här är mina favoriter från salongen där jag fotograferade förberedelser för bruden och tärnorna. Ni får gärna skriva vad ni tycker och jag hoppas att ni gillar dem!

Dark woods

/ posted in Photoshoots

 
Nu har jag haft en väldigt för lång bloggpaus men nu är jag verkligen sugen på att börja igen. Jag har jobbat i fyra veckor och inte haft någon ork eller lust till att blogga men nu ska jag köra på. Designen är ny som vanligt haha, och jag kommer ändra headern framöver. Bilderna är från en fotografering jag hade med Isabella i veckan, och detta är bara några outfitbilder jag tog till henne så shooten vi hade får ni se framöver. Förutom det så fyller jag 18 år idag, helt sjukt och det jag längtar mest till är körkortet ahh. Hoppas ni har ett grymt sommarlov och att ni fortfarande stannar kvar trots den långa pausen, hej igen!!










© 2015 ANTON STENANDER
CONTACT ME HERE