full screen background image

Into the forest

/ posted in Självporträtt

 
Känns väl konstigt att se sig själv på bild då man hellre står bakom kameran men tycker ändå det var ganska roligt. Speciellt när jag inte har en gjärrutlösare så jag får sätta på timer och springa som en galning för att sedan springa tillbaka för varje bild man tar, haha. Kanske borde införskaffa mig en fjärrutlösare innan jag bryter båd benen för att man får sån panik. Haha jaja, ha det fint!

Egypten, Hurghada

/ posted in Travels

 
Ååååh nu någon gång går planet mot underbara Egypten och jag har sett fram emot detta så himla länge. Att det är väldigt varmt och ska bli toppenväder hela vecken gör ju inte resan sämre direkt. Ska ta så mycket foton och är väldigt pepp på att fota i någon annan miljö än i tråkiga kalla Sverige. Dessa bilderna är faktiskt från Egypten då vi var där i Januari med mamma och co, haha. Jag har tidsinställt lite inlägg som kommer komam upp i veckan, men ni får ha det så bra i kalla Sverige medan jag är borta! 

Walk on the wild side

/ posted in Life

 
Idag är en stressig dag eftersom jag faktiskt åker till Egypten tidigt imorgn bitti. Alltså förstår verkligen inte att tiden gått så fort, känns som om det var en vecka sedan det var hundra dagar kvar. Idag måste jag iallafall plugga, skriva packlista, packa, göra tidsinställda inlägg och träna om jag hinner. Får väl börja nu om jag faktiskt ska hinna, haha!

Jump then fall

/ posted in Life

 
Var faktiskt ute och fotade lite självporträtt för första gången i torsdags när vi var lediga från skolan. Ska visa dem senare men tog även denna bilden vid samma tillfälle, och det var en utmaning kan jag säga då jag inte har någon fjärrutlösare. Tror även jag höll på att svimma då jag en gång gled av det fallna tädet och landade på svanskotan. Men vad gör man inte för foto liksom haha...

She dreamed of paradise

/ posted in Photoshoots

 
När jag och syrran hade fotat dessa bilderna så gick vi ut i morgonsolen där vi fick lite nya idéer som ni kan se. Vi höll upp en ormbunke mot solen för att få reflektioner i ansiktet och jag tycker faktiskt att det blev vädligt fint. Älskar verkligen sånna morgonar där man har så mycket inspiration och ljuset är så magiskt, då är det som roligast att fota.

Genom skog och berg

/ posted in Nature

 
Har varit ute och fotat med Amanda idag igen. Trevligt värre, gick lite i skogen och tog kort och hade det treeevligt bara. Har redigerat lite bilder nu så tänkte gå och lägga mig och läsa lite nu faktiskt. Men ni får ha det så bra så hörs vi!!

Like diamonds in the sky

/ posted in Övriga motiv

 
Lite gamla bilder jag har rotat fram, den första är från ett par år sedan och dem andra från i sommar. Idag är det äntligen fredag och det är så jäkla skönt. Alltså en vecka kvar i skolan till höstlov vilket innebär Egypten. Alltså shiiit vad tiden gått fort ändå och längtar så mycket att jag dör. I helgen åker jag till pappa i Örebro så hoppas jag på att fota lite. Ha enbra fedag allihopa!

Idag är det höst

/ posted in Nature

 
Idag har jag äntligen varit ute och fotat lite höstbilder och det är bara så himla fint ute just nu. Amanda kom hit idag så vi var ute och fotade lite idéer och sedan även lite inomhus, blev faktiskt riktigt bra. Imorn börjar en ny skolvecka och det känns sååå skönt att förra veckan är över. Nej ska väl sluta prata om vad jag gör osv haha, vi hörs!

Bidrag till fototävling

/ posted in Tävlingar

 
Jag är med i en tävling hos Maja där man kan vinna priser från kamda och sheinside. Jag skulle kunna tänka mig att vinna en kameralins för presentkortet för det skulle vara kul att ha. Temat är en bild man är riktigt nöjd med och jag tycker att ljuset och färgerna är väldigt fina i den här bilden.

When the sun comes

/ posted in Photoshoots

 
Regelbunden bloggning var det ja... Haha men hade faktiskt tal i skolan idag så jag har gått och varit nervös över det hela veckan och inte gjort något annat än att jobba på det, så känns sååå skönt att det är över nu. Dessa bilderna tog jag i helgen ute i stugan. Ljuset var verkligen helt perfekt och jag tycker faktiskt att bilderna blev väldigt fina. Har fortfarande så mycket inspiration just nu så ska försöka fota lite nu innan alla höstfärger försvinner, ha det fint.

Solen i ögonen

/ posted in Life

 
Min syster kom och väckte mig kl. 9 imorse för att det tydligen var så himla fint ute. Det var verkligen sååå fint med dimma runt hela stugan och solränder på väggarna från persiennerna. Vi fotade en hel del och även ute i det höga blöta gräset. Alltså det var så fint och kändes verkligen inte som höst.
 
Ska föresten försöka börja blogga regelbundet igen för har nämligen varit utan photoshop i några dagar men nu har det fixat sig. Har dock väldigt mycket plugg men ska försöka som sagt. :)










© 2015 ANTON STENANDER
CONTACT ME HERE