full screen background image

Merry christmas

/ posted in Life

 
God jul såhär fyra dagar efter julafton, haha. Har knappt fotat någonting under dessa dagar och nu sitter jag i Örebro efter att ha firat jul hos pappa också. Jag hade ingen julkänsla alls förrän jag vaknade på julafton och kände mig som ett litet barn igen haha. Jag har haft en jättebra jul och jag hoppas ni också har det! God fortsättning allihopa!

Fjärde advent

/ posted in Life

 
Nu har nästan hela söndagen gått och det känns sjukt att det imorn bara är en dag kvar till julafton. Jag har fortfarande nästan ingen julkänsla alls vilket känns sjukt tråkigt, men får hoppas att den kommer imorn. Imorn ska jag köpa den sista julklappen, slå in alla julklappar och sen bara mysa hemma med familjen. Om det bara var vitt ute nu också, det hade varit så perfekt ju!

Sommarkänslor

/ posted in Djur

 
Kollade igenom mitt arkiv för att se tillbaka på sommarbilder och hittade dom här som var helt orörda. Kommer ihåg att jag och min syster var ute på en promenad runt vårt stugområde och knäppte dessa bilder, det är så himla fint där. Den sista är en ny favorit bland mina vardagsbilder, tyckte det blev så fint med förgrunden av smörblommorna. Nu saknar jag ju inte sommaren mindre heller, haha!

Dust and dreams

/ posted in Life

 
Nu när jullovet närmar sig så har jag en hel del skolarbete att göra vilket gör att jag inte ritkigt får tid att uppdatera här. Ska bli så jäkla skönt när alla uppgifter är inne och det faktiskt är lov, då kan man äntligen slappna lite av haha. Är annars väldigt inspirerad och sugen på att fota massa under lovet men vi får väl se hur det blir med det. Ha det fint!

Fire in your eyes

/ posted in Photoshoots

 
Här är bilder på min syster från i somras när vi var i Grekland. Jag älskar verkligen att fota utomlands där det är andra miljöer jämfört med i Sverige, det blir så mycket roligare då. Minns verkligen denna grymt fina solnedgång och hur vi sprang runt och fotade under tiden den gick ner, gillar verkligen hur ljuset blev i vissa av bilderna. Har ni någon favorit?

Den första snön

/ posted in Life

 
Blev så sjukt glad när jag drog upp persiennen imorse och det öste ner snö utanför fönstret. Så jag sprang upp och grabbade tag i kameran och gick runt och fotade hela morgonen. Så mysigt när katterna är med en ute och så gulligt när dom knappt kan ta sig fram för att snön är så hög, haha. Hoppas ni har haft en bra andra advent, och att även ni har fått snö!

Kattungen Selma

/ posted in Djur

 
Om inte detta är det sötaste ni sett vet jag inte riktigt vilken planet ni bor på. Haha nej men detta är iallafall min klasskompis Majas katt Selma och jag vill mest sno hem henne varje gång jag ser henne. Kattungar är verkligen det mysigaste som finns och jag känner mest att jag skulle vilja skaffa oändligt många när jag flyttar hemifrån, fatta vad mysigt haha!

Nytt & fräscht

/ posted in Design

 
Som varje gång efter en bloggpaus har jag gjort en ny design, eftersom jag tröttnat på den gamla. Känns faktiskt riktigt bra, det enda är bara att jag är lite tveksam över all text i headern, men det får duga haha! Nu är jag ännu mer motiverad till att börja blogga så jag hoppas jag fortsätter nu. Tryck f5 och säg gärna till om något ser konstigt ut. Vad tycker ni om den nya designen?

Hej igen!

/ posted in Adventures

 
Nästan fyra månader har gått sen jag uppdaterade bloggen vilket måste vara min längta paus hittills. Har inga direkta ursäkter men nu det senaste har jag verkligen fått tillbaka blogglusten, bara det att plugg varit ivägen. Men nu har jag tänkt försöka börja igen så ofta jag har tid, ork och lust för jag har så himla mycket foton att blogga om, så det är iallafall inte ett problem haha!
 
Dessa bilder är från Fotomässan i Stockholm förra helgen. Fick möjlighten att ställa ut med tre andra duktiga elever från LBS runt om i landet, och är så himla tacksam för det. Så roligt att träffa människor man bara pratat med över internet, och kan även säga att jag blev paff när Emelie Ohlsson visste vem jag var!? Haha!
 
Har sett att det fortfarande är några som kollar in här ibland vilket känns lite sjukt eftersom jag inte bloggat på så länge. Så om någon läser detta får ni gärna lämna en kommentar för det skulle vara roligt att se vilka som kommer fortsätta läsa. Vi hörs snart igen!










© 2015 ANTON STENANDER
CONTACT ME HERE