full screen background image

Along the road

/ posted in Nature

 
I torsdags gick jag upp extra tidigt trots att jag var ledig för att åka på metartävling som jag och pappa gör varje år. Bilresan började med att vi såg en älg precis vid vägen och jag tvingade pappa att stanna så att jag kunde hämta kameran i bagaget. Tog bilden med mitt 50mm så jag var ändå sjukt nära även om jag gärna hade kommit ännu närmare, så fräckt!

Cold heart

/ posted in Photoshoots

 
Fotade dessa bilder på Isabella för ett tag sedan och jag gillar starkt skuggorna och kontrasterna. Annars så har jag sjukt mycket plugg i skolan som måste göras just nu så jag har inte tid till något annat för tillfället. Så tråkigt men det är väl helt enkelt bara att längta frammåt till sommarlovet!!

Spring has arrived

/ posted in Nature

 
Det känns verkligen som att våren är här på riktigt nu och det är så sjukt skönt. Kolla bara på den första fjärilsbilden som jag tog i veckan, hur somrig ser inte den ut? Haha! Just nu befinner jag mig i stugan så jag hoppas på fint väder i helgen. Nu ska jag gå ut och ta ett dopp i badtunnan, ha det gött!










© 2015 ANTON STENANDER
CONTACT ME HERE