full screen background image

En snabb liten hälsning!

/ posted in Självporträtt

Måste typ skynda mig asmycket. Mitt hår är fortfarande blött och vi ska åka NUUU! Ska iväg och äta bara så ville slänga in en liten hälsning till er. Shiiit hej dååå måste gåååå nuuuuuu. Tjing tjong vi hörs förhoppningsvis ikväll igen!

Voigtländer bessamatic

/ posted in Produktfoto

Detta är det senaste nya som tillkommit i min lilla kamerasamling. Fick denna av min kära farfar, är så himal glad över att jag fått den. Med lite knep och knåp så ska jag försöka få spurt på den och även lära mig hur den fungerar. Vore väldigt kul att testa fota med den!

En liten historia...

/ posted in Nature


Min ena lilla misse Maja som ni säkert sett fleeera gånger. Har varit en vanlig fräck skoldag idag och sen har jag bara suttit och glott på datorn i stort sett. Tänkte dock plugga lite nu om jag kan lyckas med det...

Trodde förövrigt att jag hade inbrott idag HAHA för jag hörde bara hur någon kom in och sedan smääällde igen dörren igen och såg hur en okänd bil åkte runt hörnet. Men det var tydligen min halvsyrra som lämnade någon sak (BRA ATT DU ENS SA HEJ LIKSOM). Men ja det var min lilla historia då, haha haj då och ha´t gött!

Höstigt med Elin #2

/ posted in Photoshoots


Sååå, för femhundranittioelfte gången så lovade jag att börja blogga regelbundet igen, men ICKE SA NICKE VA!!! Nej men jag har haft ganska fullt upp på kvällarna då jag har gått övningskörningskurs som var de tråkigaste 3 timmarna i mitt liv någonsin och sen har jag även fått tillbaka min telefon *HAPPYFACE* så jag ska försöööka börja blogga igen, BRA alltså!

Tack så jättemycket för all beröm av den sista delen av skräckbilderna! Grymt roligt att få alla positiva kommentarer av er ska ni veta. Det är även sjukt gött att det snart är HÖSTLOV. Men ha det så bra så hörv vi förhoppningsvis snart!

Jagad i skogen #3

/ posted in Photoshoots


Här är de sista men även vad jag tycker bästa bilderna från denna fotografering. Första bilden är en stor favorit men jag gillar verkligen känslan vi fick till i den sista bilden. Haha tog ett tag att få till den sista bilden då hon skrek på riktigt och vi bara skrattade åt det men till slut så lyckades vi!

Nu är jag tillbaka från en vecka med massa skoluppgifter och plugg. Har inte heller riktigt haft gnistan för att blogga men nu ska jag än en gång försöka bli aktiv här igen. Ni får ha en bra lördagskväll så hörs vi imorn! :)

Vad tycker ni om bilderna? :)

Torsdag

/ posted in Nature


Herregud, vet inte vad om händer. Känner inte den där "glöden" för att blogga och är fortfarande inte helt nöjd med designen. Vill få den där känslan av att man verkligen vill gå in på bloggen osv. Vet inte riktigt vad det är som fattas, vad saknar ni? :)

Lilla jag

/ posted in Självporträtt


Här är lilla jag då..
Inte ofta ni får se bilder på mig här i bloggen, hoho. Lika bra det så ni inte blir rädda allt för ofta, haha närååå! Tror att jag strax ska sätta igång med lite pluggande så duktig som jag är. Är förövrigt sjukt taggad på att fota vattenbilder och även beställa hem ett objektiv. Men det får vänta ett tag till så ni får klura lite mohaha! Ha det gött mos!

Lite grönt osv

/ posted in Nature

En vanlig dag i skolan tyyyp, har kalas för min "halvsyrra" nu så ska inte sitta här allt för länge. Ville bara slänge in en liten uppdate så får ni ha en kul, fin,rar, snygg och c00l kväll! HEEEJ DÅÅÅÅÅÅÅ! ♥

Torkel

/ posted in Djur

Idag så var jag och syrran och besökte lille Torkel igen, herregud vad han växer alltså. Vet inte om ni minns bilden på honom som liten kattunge? Fick iaf bilder på samma plats som då, HÄR är bild på honom som kattunge!

Lite nytt!

/ posted in Design


Vad tycker ni?
Bättre/sämre?

Höstigt med Elin

/ posted in Photoshoots

Var jäkligt taggad på att fota syrran idag och så blev det också! Väldigt höstiga och fina bilder blev det allt. Elin tog även några kort på mig som nog blir nya header och menybilder snaaart! Är väldigt nöjd med många av bilderna och ni ska få se fler vill jag lova, hoho! Vad tycker ni nu då? :)

Höstfärger

/ posted in Nature


Här är de första höstbilderna från förra helgen då jag var ute och fotade med Amanda och Ellen som jag berättade om igår. Älskar verkligen alla fina höstfärger ute. Det känns även underbart att det äntligen blivit helg och imorn kanske det blir en photoshoot med syrran, känner mig grymt taggad!

Fotorunda med Amanda & Ellen

/ posted in Photoshoots


I helgen så var jag ute med Amanda och Ellen från min klass och fotade bland hööösten om ni missat att många blad blivit gula. Vi åååt även som är vår stora passion och hade det riktigt trevlans. Lånade även ut mitt obejtkiv till Amanda så hon blev glaaad(hon brukar vara sur)...

Dagg bland gräset

/ posted in Nature


I helgen så gick jag ut lite på morgonkvisten och fotade bland daggen i gräset. Fick idén av Melanie som hade tagit skitfina bilder. Jag fotade dock inte direkt liknande bilder utan fick bli mer på själv dropparna. Så vill inte jämföra mig med hennes bilder då dem var grymma, haha!

Lite nystart

/ posted in Life


Foto: Peter Stahre

HEJ IGEEEEEEEEEEEEN!
Alltså asfadgahdfhjdf vad dålig jag är på att uppdatera. Meeen tyckte att det var för mycket fokus på bara designen förut så har gjort den mycket enklare och så nu. Jag är medveten om att texten i menyn ligger för långt ut men det är något jag verkligen inte orkar bry mig om nu... Jaja, ska försöka bli bättre med uppdateringen nu återigen!










© 2015 ANTON STENANDER
CONTACT ME HERE