full screen background image

The wild side

/ posted in Photoshoots

Ny design

/ posted in Design

 
Nu är jag äntligen nöjd och klar med en ny bloggdesign. Det är en hel del nytt och jag hoppas att ni gillar det.
Skriv gärna vad ni tycker och tryck f5 om något ser konstigt ut!

Pieces of light

/ posted in Övriga motiv

 
Bloggningen är ju verkligen på topp känner jag... Har en hel del skolarbete att göra så lägger bloggningen åt sidan. Sen så har jag även påbörjat en ny design plus att jag inte riktigt vet vad jag ska blogga om. Just nu är jag faktiskt i Göteborg och vi stannar här till imorn. Ska strax gå ut på restaurang och kameran hänger troligen med. Hoppas ni har en bra helg ni med!

Autumn colors

/ posted in Photoshoots

 
Innan jag åkte till Egypten var det ungefär såhäääär fina färger ute och när jag kom hem var allt helt grått. Har knappt någon inspo till att fota just nu så läntar nästan tills snön kommer. Blöööh vill mest ha vår dock alltså denna tiden är så tråkig adjhkjkglh haha god natt!

In my place

/ posted in Life

 
Sitter vid datorn när jag egentligen borde plugga men det är väl så det brukar se ut. Får väl försöka komma igång så jag slipper sitta med det i helgen. Är förövrigt väldigt trött på min bloggdesign och den har börjat göra mig mindre inspirerad till att blogga det senaste, haha. Ska försöka få lite ändring på den snart så det kan bli ändring på det Ha det bra!

Delfintur i Egypten

/ posted in Travels

 
I Egypten åkte vi en dag ut på en delfin- och snorkeltur där man såklart kunde få se delfiner. Vi åkte båt väldigt länge och hade turen att få se delfiner, även på väldigt nära avstånd. Det var en väldigt rolig och häftig upplevelse och på vägen hem möttes vi av den väldigt fina solnedgången. Dagen var verkligen toppen!

Sunshine

/ posted in Photoshoots

 
Heeej idag är det äntligen lördag igen och som alltid är jag sjukt sugen på att fotografera som varje helg. Det är liksom den tiden man kan för annars är det alltid mörkt om dagarna när man inte är i skolan. Men har inget planerat att fota så får se hur det blir!

Swallowed in the sea

/ posted in Övriga motiv

 
Skönt med fredag, ha det fint!

Light in my head

/ posted in Travels

 
Saknar redan Egypten så mycket, speciellt värmen. Det var runt 30 grader varje dag och ungefär lika varmt i vattnet. Pappa hade även med ett undervattenskal till sin iPhone som vi fotade med. Det var underbart fint vatten precis utanför hotellet och vi såg jättemycket häftiga fiskar vid korallreven. När jag träffar pappa nästa gång ska vi byta bilder så jag kommer nog visa lite undervattensbilder lite senare också. Hoppas det blir bra.

I'm home

/ posted in Travels

 
Igår kväll kom jag hem till kalla Serige igen vilket inte var det roligaste direkt. Planet var framme tidigare än planerat så det var skönt att inte komma hem allt för sent iallafall. Resan har varit så himla bra och jag har fotat en hel del. Skriver mer om det när jag redigerat lite bilder. Ha det bäst!

Golden forest

/ posted in Självporträtt

Just a dream

/ posted in Övriga motiv

 
Har fortfarande så mycket inspiration och detta är några bilder jag tog för någon vecka sedan.










© 2015 ANTON STENANDER
CONTACT ME HERE