full screen background image

We should go to paris

/ posted in Life

 
Okej ska inte prata om att resa mer pga alla mina inlägg handlar typ om det. Tog faktiskt dessa bilder i början av detta året och dem är helt bortglömda, vet liksom inte varför för tycker dem är fiina. Okej nu är det höööst och jag har druckit te och det var äckligt men ska lära mig ändå hej hej..

Take me somewhere nice

/ posted in Övriga motiv

 
Vill så jäääkla gärna utomlands nu och det är så många platser jag vill besöka. Längtar dock sååå mycket till Egypten och det är knappt 2 månader kvar nu. Ska bli så härligt alltså kan inte beskriva. Nä nu måste jag sova, god natt!!

Färger i en vind

/ posted in Övriga motiv

 
Sitter och försöker komma på något att skriva men händer väl inte så mycket nuförtiden. Har en sån period där jag känner mig så inspirerad men ändå inte har några idéer som går att utföra. Önskar väl mest att jag kunde göra om mitt rum och bara få det precis som jag ville akdjaklfddgh. Nej nu ska jag sova, ha det!

The road to nowhere

/ posted in Photoshoots

I skuggan av sommaren

/ posted in Nature

 
Saknar alla varma sommarkvällar och alla fina solnedgångar så himla mycket. Ångrar ganska mycket att jag inte badade så många gånger i år trots att vi har sommarstuga på västkusten. Saknar även att åka båt och gå iland på fina öar och sedan spendera kvällen där. Nu är det nästan ett år kvar till sommar igen och har redan nu ångest över att det då är mitt sista sommarlov. Ha en fin fredag alihopa!

Amanda Johansson

/ posted in Photoshoots

Har varit ute och fotat Amanda lite men hann typ ta tio bilder för sen började det stooooooooorma så vi fick typ springa hem igen. Haha, aja nu ska vi iväg och äta innan vi svälter. Hej so lonngggg!

Vi klarar oss till våren

/ posted in Life

 
Har legat inne precis hela dagen och inte gjort någonting. Hoppas jag mår bättre imorn även om jag inte känner mig så himla sjuk. Känns så skönt att jag är ledig imorn och nu är jag så himla rastlös efter denna tråkiga dag idag så hoppas det händer något imorn iallfall. Ni får ha det så roligt i skolan alla, haha!

I solens skimmer

/ posted in Photoshoots

 
Igår var det som fredag för mig för idag har vi studiedag och imorn har vi foto hela dagen i skolan vilket jag ska jobba med hemma istället. Tror dock att jag börjar bli sjuk vilket suger för det är så tråååkigt. Får väl lära mig dricka typ te med honung för det ska väl hjälpa men det lär ju inte gå haha, aja ha det bäst!

En resa jorden runt

/ posted in Övriga motiv

 
Vill bara resa till något fint land, plats eller stad. Helst till London eller Paris men egentligen vart som helst. Aahgdjsf vill åka nuuuu men ska till Egypten på höstlovet och jag längtar så himla mycket.

Somewhere with you

/ posted in Adventures





Saknar mina bff:s som är typ hundra mil bort men vad ska man göra liksom. Aja, eftersom det är söndag kväll så känner jag mig inte jätepepp på att sova och få måndag direkt. Slutar iallafall innan tolv imorn så gillar väl ändå måndagar lite. Känner att jag har så mycket inspiration just nu och mest vill göra om hela mitt rum och fota allt som finns och att denna texten blev väldigt osammanhängande. Ha det fiiiint allihop.

I skogen bland fåglarnas sång

/ posted in Life



Har nyss vaknat och ska väl gå upp och äta frukost snart innan jag svälter. Har varit så trött i helgen så har somnat i soffan två dagar i rad och vaknat upp där klockan 6 hahaha bara Anton... Ska mest städa idag så ångesten började väl när jag vaknade. Men men, studiedag på onsdag så veckan blir väl ganska chilledill ändå.

Orust och Tjörnrosa

/ posted in Djur

Kattungarna hos bästa grannarna i våran stuga är något av det mysigaste på somrarna. Ni som har läst min blogg under en lång tid vet nog att de har fått kattungar några år i rad så det har blivit så somrigt liksom. De får alltid dem coolaste namnen så i år blev det Orust och Tjörnrosa döpt efter två öar runt vår stuga.
 

De har alltid lika svårt att sitta still och med kameran i handen så är det inte inte det roligaste direkt ;)
 
Den roligaste tiden är när dem har börjat gå ut men såklart så ska dem ju hata gräset för det, för så fort man sätter dem i gräset så springer dem seriöst iväg, haha!
 
 
Nu är de ju faktiskt bortlämnade och ena katten finns kvar i vårt stugområde så hoppas att man kanske får se den ibland. Hoppas också at det kommer nya kattungar nästa sommar, så himla roligt att få se dem växa upp och ha massa bilder såhär i efterhand.

Keep your head up

/ posted in Photoshoots



Med lite blandade idéer från mig och syrran så slutade helgens spontana fotografering såhär, vad tycker ni? :)
Nikon D300s + Nikkor 50mm f/1.4

Swallowed in the sea

/ posted in Nature




Åkte till stan på håltimmen idag med några i klassen och åt subway och sedan fotade i någon timme. Har en fotouppgift i skolan så fick utnyttja den tiden till det. Här är dem flesta bilderna jag tog och blev väl ganska nöjd, trodde inte jag skulle ha en enda bra bild så jappp. 

Write it on your skin

/ posted in Photoshoots

 
Fler bilder på Maggy som jag tog när vi träffades i Malmö. Alltså ljuset i parken vi fotade i var såååå himla fint för älskar att det lös lite sol genom träden i hennes ansikte. Ajaja längtar väl mest till höstlovet nu för orkar inte skolan mer. Ha det bra!










© 2015 ANTON STENANDER
CONTACT ME HERE