full screen background image

Fototävling - vinn en reflexskärm

/ posted in Tävlingar



Nu är det äntligen dags för en fototävling igen, temat är "något fint". Tävlingen är sponsrad av johanpixels och priset är en reflexskärm 5i1 80cm. Jag hoppas att ni vill vara med och tävla! Lycka till! :)

Tema: "Något fint"
Ni får tolka det hur ni vill, det kan vara ett fint porträtt, något fint djur eller något annat som ni tycker är fint!

Var med i Tävlingen:
Gör ett nytt inlägg på din blogg där du har med bilden du vill tävla med. I inlägget ska du även länka till detta inlägget samt till deras sida: (http://johanpixels.se/webbshop/). Sen skickar du en kommentar i det här inlägget med en direktlänk till ditt bidrag. Jag väljer sedan ut 10 bidrag där vinnaren sedan röstas fram.

Regler för att delta:
- Bilden ska vara fotad av dig.
- Du måste ha en blogg för att vara med.
- Du får endast delta med en bild, inget collage.
- Ditt bidrag måste vara inskickat senast den 7 Februari kl. 00.00.


Beautiful nature

/ posted in Nature

Nikon D300s + Nikkor 50mm f/1.4

Mer snö tack!

/ posted in Nature


Vill ha meeer snö för det är så fint och vill fota! Man vet ju ändå att det inte kommer bli vår än så då kan det lika gärna vara myyycket snö liksom. Kom på att det bara är 3 veckor kvar till lov nu också, fyfan vad gött! Hoppas veckorna går fort nu, ha det gööött!

Egyptens vatten

/ posted in Travels


Har aldrig sett så fint vatten som det var i Egypten. Det var väääldigt turkost och väääldigt klart. Första bilden är tagen på hotellets strand, bilden i mitten kan möjligtvis vara tagen där det var ungefär 35 meter djupt och sista bilden är tagen på snorkelturen där vi stannade på en jättefin ö som ni ser på bilden. Längtar tillbaka så himla mycket!

Somewhere in the woods #2

/ posted in Photoshoots


Nikon D300s + Nikkor 50mm f/1.4

Är lite kär i dem här bilderna, även upplägget! ♥ Just nu så sitter jag i skolan och har lektion och senare så åker jag upp till pappa i Örebro. I helgen ska jag försöka fixa bra uppdatering och kanske även något redigeringstips, några förslag? :)

Ute i naturen

/ posted in Nature


Är så himla sugen på att ha en lite annorlunda fotografering. Har lite tankar och ideér som flyger runt och får se vart detta kan landa och om det kan bli någonting. Nu ska jag gå till sängs så jag inte är allt för trött imorgon, god natt!

Somewhere in the woods

/ posted in Photoshoots

Nikon D300s + Nikkor 50mm f/1.4


Ett resultat av helgens fotografering, vad tycker ni? :)

Bloggen 1 år

/ posted in Övriga motiv


Grattis, grattis, grattis bloggen på din 1-årsdag. Herreguuud vad tiden går snabbt, idag är det 1 år sedan jag startade den här bloggen. Helt sjukt att jag har fått så många prenumeranter, tackar er för det! Tack även alla ni som läser och skriver fina kommentarer osv, ni äger! ♥

Water drops like an ocean

/ posted in Other

Nikon D300s + Tamron 90mm f/2.8

Här har ni lite fler bubbel-bilder som jag tog i Egypten på kolsyrat vatten. Jag känner mig faktiskt riktigt taggad över att börja blogga nu igen, ska bli riktigt kul! Har blivit mer sugen på att fota porträtt nu också, fotade faktiskt min syster i söndags och några bilder kommer nog upp ikväll. Ha det gött mos!

Nytt & fräscht

/ posted in Design

Tack Lina för bakgrunden!

Hej igen! Nu är jag äntligen tillbaka och jag trivs här på bloggen igen.
Hoppas ni gillar den nya designen! :)


Hiss/diss?

Lite havsdjur och sånt

/ posted in Djur


Känner att jag inte har nååågonting att blogga om just nu, så arkivet får vara min hjälp. Här är lite bilder från Universeum från Augusti. Vet inte riktigt heller VAD jag kan blogga om, vill vara kreativ och komma på ideér osv. Aja får se vad som händer, onödig text och så men tjingeling!

Macro från Egypten

/ posted in Travels

Nikon D300s + Tamron 90mm f/2.8


Vilken gillar ni mest? :)

Det lyser för dig

/ posted in Life

Nikon D300s + Tamron 28-75mm f/2.8

Såhär såg himlen ut förut när den gick ner, så himla fint! Ska försöka bli bättre på att blogga men har hänt lite saker osv, har en del bilder att visa från Egypten också! Längtar förövrigt till Gladiatorerna som går på tv ikväll, såg alltid det när jag var liten och har alltid velat ha tillbaka det programmet. Var i Egypten när första programmet var så idag blir det premiär, tjoho!

Underbara Hurughada

/ posted in Travels

Går inte att beskriva med ord hur mycket jag längtar tillbaka och vill tillbaka just nu. Vill sola, bada, ha värme, gå i shorts och snorkla bland alla fina fiskar igen. Här har ni lite färglada bilder från resan och ni kommer få se en hel del fler kan jag lova. Jag ska även försöka pilla ihop en film från resan lite längre fram, ska bli roligt! :)

Hemma från Egypten

/ posted in Travels


Nu är jag hemma i Sverige igen, eller jag kom hem inatt. Vill bara tillbaka nuuu för allt har varit så himla bra, vi var i Hurughada om någon undrar. Sammanfattning av resan: all inclusive, turkost och klart vatten på 30 meters djup, korallrev utanför hotellet, god mat, trevlig "personal" och superbra väder. Har fotat och filmat massor så jag har en hel del att visa er. Resan har verkligen varit toppen!

Vill även tacka Hanna, Towe & Felix för att ni gästbloggade! ♥










© 2015 ANTON STENANDER
CONTACT ME HERE