full screen background image

Har jultomten anlänt?

/ posted in Photoshoots

Har jultomten anlänt till stan, eller kanske tomtemor? Nej så är det faaaktiskt inte, och nej vi är inte galna heller...!

Det var så att vi hade en skoluppgift att göra ett omslag till vår stads tidning som väckte mycket uppmärksamhet. Använde inte någon av dessa bilder hehe och ni får inte veta vad rubriken till tidningen var heller moahaha! Var ganskaaa kul alltså när folk undrade vad Amanda utklädd till tomte gjorde i stan, tänk er själva haha!

11-11-11 : 11.11.11

/ posted in Nature

Kolla när jag la in inlägget! EXAKKKTTT, jag är så BRAAA! Och alltså nej har ingen fattat att det INTE går att tidsinställa rätt sekund, pröööva själva om ni tror att ni är så bra typ! Så dum är jag faktiskt inte, tyvärr... :)))

Okej, sitter i skolan nu och känner mig gaaaaanska coool som gör detta inlägg nu! HEJ DÅÅÅ!

Somriga färger bland hösten

/ posted in Nature

Tog dessa bilder i helgen som var. Ser ut att vara väldigt somriga bilder tycker jag och det är en krukväxt med gräs som bakgrund om ni undrar. Förstår inte heller riktigt vad jag håller på med här på bloggen. Men just nu vill jag ha en ny design igen, framför allt en ny header! Får försöka fixa det någon gång snart. Men vi hörs, ha de brååå!

Grattttiiissss Lina 16 år!

/ posted in Övriga motiv

Bilder lånade av kära Towe & Felix

LINA FYLLER 16 ÅR!
Detta är en väldigt ovanlig dag. Det är nämligen apan Lina som fyller 16 år idag om ni inte missat något! Många grattttiiis från fröken Anton! Hoppas du fått massa bröd nu när du fyllt år så du kan njuta av det lika mycket som du gör på bilden ♥ DÖDA mig inte Lina, hoppas du vågar kolla ↓↓↓...


♥♥♥ Blev lite sent inlägg :( Har ju fasen planerat att göra ett inlägg i en vecka och så publicerar jag det 10 min innan dagen är slut... Hoppas du blev glad ändå!

Lille Charlie

/ posted in Djur

Idag så fotade jag min syrras små gerbiler lite grann. Synd att dem blir så himla rädda när man tar fram kameran bara... men fick i alla fall till den här söta bilden. Nu är det snart MAAAT och jag typ dör av hunger och så är även Idol påslaget på tv:en. Chill fredagskväll!

Alice Freiholtz

/ posted in Photoshoots

Nikon D300s + Nikkor 50mm f/1.4

Är så glad att det var så fin miljö där vi var och att jag han fota lite porträtt innan hösten försvann helt. Kan inte förstå att lovet snart är slut heller, dööör lite för orkar typ inte med skolan. Vill bara ha sommarlov nu, tänk alla härliga sommarkvällar. Nej nu blir jag depp, hörs ikväll!

Fotografering med Alice

/ posted in Nature

Idag så var det fotografering med Alice som var inbokat på schemat. Vi var på en väldigt fin plats där det faktiskt fanns en hel del fina höstfärger. Dock var det lite trubbel med ljuset men vi fick en del fina bilder i alla fall. Bilder kanske redan kommer upp ikväll, håll utkik! :)

Mira & hennes kompis

/ posted in Djur


Mira låg så gött så halvsyrrans rum idag så jag var tvungen och springa iväg och hämta kameran en snabbis. La även dit hennes lilla rått-kompis för att göra det lite finare haha... Idag var även första gången jag övningskörde och det var sjukt kul men även lite läskigt. Känns konstigt att själv sitta framför ratten nu! Ha en finfin kväll allihopa, själv ska vi strax ut på Thairestaurang och sedan gå på bio! Najs najs!











© 2015 ANTON STENANDER
CONTACT ME HERE